AHS - Roanoke

Fanúšikovia určite budú poznať skratku AHS, ale tí ktorí ju nepoznáte je to American Horror Story.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt american horror story roanoke


Písala som recenziu o AHS- Hotel (5 séria) a teraz bude recenzia o 6 sérii s názvom Roanoke.
Je to séria s najmenej epizódami (10) a zároveň asi aj najmenej nákladová, pretože veľa sa toho odhralo v lese a v jednom dome.
Keď som začala pozerať túto sériu nevedela som o čom bude a kto sa tam vlastne objaví. Musím povedať, že prvá polovica seriálu bola fakt super, a riadne strašidelná (najmä ak to pozeráte neskoro večer).
Objavili sa v seriáli aj postavy s 1 série i Lady Gaga s 5 či úplne nováčikovia (ale zas budete poznať s filmu).
Trochu iný námet ako sme boli zvyknutý , je to vlastne poňaté ako reality show. Herci hrajú skutočné postavy a prežívajú skutočný príbeh. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt american horror story roanoke
Môžete sa tešiť na nečakané zvraty a prekvapenia , v niektorých prípadoch až nechutnosti.
Osobne mi chýbala typická znelka ASH a zamrzelo ma, keď jedna z mojích oblúbených postav zomrela. Ale časom zistíte, že zomrú všetci až na jednu osobu. (Ku koncu už budete tušiť, že kto to prežije)
Pomaly to vyzeralo na najlepšiu sériu, ale tým koncom to úplne všetko padlo. Tá druha polovica mi pripomínala Béčkove horory, keď vám to príde moc zdĺhavé a niekto niekoho stále naháňa.
Jedine čo môžem na záver povedať je som zvedavá čo prinesie ďalšia séria s názvom American horror story: White house.
Viem, že by sa tam mal objaviť spevák Ricky Martin a mal by hrať módneho poradcu.




Ktorá je vaša oblúbená séria a prečo ? Aký je váš názor na túto 6 sériu ?

Komentáre