Ripped Jeans

Poznáš to, vytešená necháš v obchode štvrtinu výplaty za vysnívané dotrhané rifle, v hlave už spriadaš plány, že čo bude na obed na druhý deň z hľadiska ekonomiky domácnosti a keď donesieš ten umelecký skvost hrdo domov príde tá otázka, ktorá visela vo vzduchu už dávno…Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt ripped jeans
To za TOTO si dala tie peniaze?
Nie, nefúka mi v nich na kolená…
Nie, nemám chrípku z toho, že ich nosím…
Nie, naozaj som ich netrhala sama…
Nie, neviem to urobiť z tých nových…
Áno, naozaj som za TOTO zaplatila…
Áno, naozaj sa mi to páči a milujem ich!
Boyfriendy, skinny či úplne klasického strihu, hlavne potrhané! To je trend minulého a tohto roka. Aj v tomto prípade je móda benevolentná a dovoľuje, aby si si mieru extravagancie určila ty sama.
Nežne poodhalené kolienko, alebo rovno takmer celá noha - možností je veľa.
Ja ich milujem tak či tak, bez ohľadu na to či som v nich viac vyzlečená ako oblečená…
A čo vravíš na ne ty? Nájdu sa aj u teba?
Súvisiaci obrázokSúvisiaci obrázokVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt ripped jeans outfitVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt ripped jeans outfitSúvisiaci obrázokVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt ripped jeans outfitVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt ripped jeans outfitVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt ripped jeans outfit

Komentáre