Naslouchej svému srdci

Prednedávnom som pozerala film, ktorý sa volal Naslouchej svému srdci.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt listen to your heart movie


A musím povedať, že sa mi veľmi páčil. Nieže by som sa zneho úplne poskladala, ale páčil sa mi.
Povedala by som, že tam bolo trochu klišé - sentimentu - citové vydieranie ... Samozrejme láska a ako by to bolo bez nejakej tej drámy ?
Súvisiaci obrázok
Vo filme boli herci, ktorých by ste asi nepoznali ale myslím si že je to lepšie aspoň sa môžete viac sústrediť na dej.
Bol tam zaujímavý príbeh dvoch ľudí, ktorý sa do seba zamilovali. Niekedy mi to pripomenulo film The Notebook, že za nich rozhodujú druhí alebo sú tam rozdiely medzi nimi (finančné).
Nebudem klamať, že som nevyronila slzu pri filme .. Jednoducho sa to niekedy nedalo udržať, vo filme sa nachádzala aj pekná hudba, ktorá ten film pekne doplňovala.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt naslouchej svému srdci
Mená hercov sú Alexia Rasmussen, Kent Moran, Cybill Shepherd, Shirley Knight, Scott L. Schwartz, Matthew Albrecht, Liz Holtan, Shirley Day, Ryan Jorgensen, samozrejme že je to americká produkcia. Hlavná mužská postava mi pripominála speváka s kapely Coldplay - Chrisa Martina.

Kto má rád romantiku, trochu drámy v nej tak odporúčam si pozrieť ten to film


Vo filme bolo velmi niečo pekné povedané : ,,Nepusti šancu prežiť niečo úžasné len preto, že to bude ťažké."

Keď si pozriete, ten to film napíšte mi vaše názory na film .... Mrkající

Komentáre