Happy New Year 2017 !

Chcela by som vám v prvom rade zaželať všetko dobré do nového roku !Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt happy new year tumblr gif


Môj Silvester vyzeral zaujímavo, trochu som si prišla ako popoluška. Celý deň mi vôbec neprišlo, že je Silvester a zostáva niekoľko hodín do nového roku.
Takže ráno som vstala, najedla sa a len tak pozerala s našimi Tv alebo hladala mobil (chcem si totižto kúpiť nový), boli sme sa prejsť po Prahe ešte.
Večer som mala ísť na byt k bratrancovi, mala som ísť s partiou k nemu. Bohužial šla som sama, kamoška sa sťahovala a chalani ochoreli. Hovorím si, tak pojdem sama veď som mu to aj slúbila a čo budem robiť.
Nikdy som nemala nejak možnosť ísť niekomu na byt, na menšiu party a vôbec nie na Silvestra. Akože bola som u kamošky, ale to nie je to isté alebo som bola v klube....
Tak som bola rada, že so mala takúto možnosť. Tak som šla k nemu na byt sama, mal tam kamošov a podstate som tam bola jediná baba medzi asi 10 chalanmi ? (gayovia , možno výnimka na 1) . Neskoršie prišla jedna baba, ale dlho sa nezdržala.
Pýtate sa, že prečo som na začiatku napísala že som sa cítila ako popoluška ?
Chcela som byť o pol noci doma, aby som si mohla pripiť s rodičmi. Aj sa mi to podarilo, prišla som domov o 23:45 hod.
Pripila som si snimi, rozprávala sa čo pozerali a ako bolo na byte, potom som sa ešte vybrala späť za chalanmi. Mrzí ma, že sme nemohli byť všetci spolu.
Keď som prišla späť,dozvedela som sa že presne o polnoci sa zasnúbil so svojím priateľom s ktorým je už rok aj niečo.
Mrzelo ma, že som nemohla vidieť takú to skvelú udalosť, ale zas chcela som byť s rodičmi. Vôbec som nevedela, že niečo také to je v pláne.
Ale nemusela som nejak smútiť, bolo s tohto aktu aj video (boh žehnaj modernej technológii). Bolo to pekné !
A na koniec sme aj tak skončili v klube, ja osobne som nejak dlho nebola cca do 4 hod. bola som už aj celkom unavená a vedela som, že budem musieť stávať na druhý deň.
Keď si to tak zhrniem v konečnom dôsledku, mala som pekný deň- večer v poslednom roku.
A na druhý deň sme sa s rodičmi išlli pozrieť na ohňostroj, ktorý organizovalo mesto. Trvalo to cca 11 min. a bol pekný (aspoň vrámci možnosti), pretože bola hmla ...
A pokusím sa v priebehu týždňa pridávať nové články Mrkající
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt happy new year2017 tumblr gif

Komentáre