Bye 2016

Každým rokom si robím rekapituláciu roka, čo vše som za ten čas zažila.Potom si uvedomím, že toho bolo niekedy až príliš!

Za rok sa udeje veľmi veľa, ja si zrekapitulujem svoj rok 2016 v s kratke:
  • už som rok v Prahe
  • bývam sama (už, konečne)
  • dala si 3 tetovanie
  • prefarbila vlasy na fialovo
  • pribudli nám do domácnosti 4 mačky, ale s toho 2 zostali (rozdali sme)
  • bola v Budapešti - Aquarium
  • bola na plavbe ľodou po Vltave (ďakujem Gabi a Lenka)
  • urobila si kurz na socialného pracovníka
  • prišla som o bff (nezomrela, nebojte)
  • našla si nových kamarátov
  • získala fakt pár skvelých osôb (ĎAKUJEM KATHIKA ZA VŠE!!)
  • rozišla sa s chalanom (lepšie preň ho Smějící se)
  • spoznala aj gay kluby okrem hetero
  • zároveň bola na svojom prvom pochode homosexuálov
  • vyhrala : laser game, koncert v lucerne, snídane v jednej kaviarni
  • bola na koncerte Years and Years, Elán, Ben Cristovao, Atmo Music
  • bola na festivale Majáles, Mattoni, krst Lodi Captain Morgen
  • videla :Justin Bieber (bez toho aby som bola na koncerte),Thomasa Puskailera, New Element, Smejkala, Reaga, Suverena, Thoma Artwaya, Memphis
  • bola prvý krát na ruskom kole
  • vyskúšala relaxáciu s rybičkami Garra Rufa
  • bola v 5D kine a v letnom kine
  • bola v najväčšej ZOO ( za môj život)
  • prečítala za rok 23 knih (môj doposiaľ najväčší výkon)
  • bola sa pozrieť na noc múzeií a kostolov (i v horúčkach)
  • vydržala vyše roka v 1 práci (ďalší môj velký výkon)
  • mala brigádu v kine i v tescu
  • zažila tak trochu pravý Halloween
  • zažila vianoce s rodičmi aj so stromčekom a všetko čo k tomu patrí
  • oslávila silvester s rodinou aj kamarátmi
  • mala možnosť byť na oslave zásnub bratranca
  • pribudla nám do rodiny malá slečna
  • skusila trávu (a už to viac nebudem skúšať)
  • zažila depresiu a úskostné stavy
  • obliala si blackberry (tak mi chýyyba)
  • ochutnala pernikové latté (starbucks), cuketovú pizzu, pizzový trdelník
Viem, že tie poslené veci nie su nejak extra dôležité, ale udiali si v mojom živote za rok 2016. Ale úplne najpresnejší popis na rok 2016 bude zrejme takýto.
Rok 2016- ďakujem ti za tie všetky krásne chvíle, ktoré som mohla tento rok zažiť. Ďakujem ti za to, že som mala možnosť spoznať tak úžasných ľudí, precestovať neskutočne veľa krásnych a výnimočných miest. Ďakujem ti, že si bol lepší, ako ten predchádzajúci.
Bol si:
Veľmi poučný. Moje chyby ma učili. Za tento rok ich bolo viac než dosť. Naučila som sa, že sa nevypláca utekať pred problémami, ale radšej ich vyriešiť. Naučila som sa, že netreba veriť každému, kto sa na mňa pekne pozrie. Naučila som sa, že ak niečo chcem, musím si ísť pevne za tým. Naučila som sa stanoviť si ciele a tie dodržiavať. Preto dúfam, že som aspoň o trošku viac múdrejšia, pozornejšia, silnejšia a odolnejšia.
Bol si- veľmi ťažký. Nebol to ľahký rok. Boli tu ťažké chvíle, kedy mi všetci chýbali. Napriek tomu, aký bol tento rok zlý, odpúšťam mu. Odpúšťam mu, za všetky tie osamelé noci, za bezduché dni a depresie. Odpúšťam aj sebe, tento rok som svoje telo veľmi týrala. Teraz viem, že to nebolo správne.
Bol si- veľmi jedinečný. Ale rok 2016 milujem. Dal mi tak veľa krásneho. Ďakujem mu za všetky tie chvíle, kedy som objavila skutočné priateľstvo, lásku, šťastie, kedy som pochopila, že rodina je na to, aby si pomáhala. Milujem ho aj za letné večery, kedy sme sedávali s kamoškami so smiechom vonku a rozprávali sme si historky z detstva. Milujem ho pre tie chvíle, kedy mi dal pocit, že všetko zvládnem. Kedy som sa cítila voľná a šťastná.
Bude mi chýbať.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt everything is different
Ako každý rok, aj tento rok mi bude chýbať. Keď sa obzriem ešte raz za seba, vidím, že som ho nepremárnila. Bol to rok rozhodovaní, ktoré veľakrát neboli jednoduché, ale napriek tomu bol rok 2016 dokonalý. Bude mi chýbať.
2017 - Som pripravená!
Neviem čo očakávať. Verím, že to bude ďalší úspešný rok. Chcem toho veľa zažiť, vidieť, vyskúšať. Chcem ísť na dovolenku, chcem vidieť Ameriku, chcem si ostrihať vlasy, prefarbiť sa, chcem sa zaľúbiť. Chcem robiť ľudí okolo mňa šťastnejšími, chcem spoznávať nových ľudí, chcem zažívať spontánne výlety a dobrodružstvá.
Som pripravená na to, aby som si napísala nový, čistý a krásny príbeh môjho života v roku 2017.
Tak čo, aké sú vaše ciele do nového roka ? Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt life is step by step
Moje ciele do roka 2017 ? Viete že ani neviem, že od určitého okamihu si ich ani nedávam ? Načo, veď človek keď chce niečo zmeniť, môže kedy koľvek a nemusí nato čakať kým sa začne nový rok, nie je tak ?
Ale samozrejme nemožem zabudnúť na vás , návštevníkov blogu. ĎAKUJEM VELMI PEKNE ZA VAŠU NÁVŠTEVNOSŤ A KOMENTY. BUDEM LEN RADA, KEĎ V BUDÚCOM ROKU PRIBUDNE NÁVŠTEVNOSŤ I KOMENTY. ĎAKUJEM!!!
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt thank you

Komentáre