Budapest - Tropikarium

No čo ako tráviť prázdniny ? Ani sme sa nenazdali a už máme polku prázdnin fuč. Ja vyuzžívam čas ako sa len dá, podarilo sa mi prísť aj domov na SVK na 12 dní. A využila som to na návštevu Budapešte.


Boli ste už niekedy v Maďarsku v Budapešti, alebo v tom tropikáriu ? Alebo kde ste vlastne boli v Maďarsku, čo ste tam robili? Ja som mala meniny a moje želanie bolo ísť sa pozrieť do tropikária. Milujem vodu a každý hovorí, že je to jedno z najkrajších tropikárii v Europe.
Bola som prekvapená, že vstup bol len 8 euro, čakala som cca 18 eur. Okrem toho, že sú tam rôzne ryby, raje tak tam boli aj korytnačky, opice, vtaky, plaz alebo hmyz. Naši boli rovnako unesený ako ja. Jedna tá časť bola urobená ako dažďový prales, kde občas sprchlo. Poviem vám v tú chvilu som si povedala raz by som chcela zažiť na vlastnej koži taký to dážď v amazonskom pralesi.
Najviac zo všetkého sa mi zrejme páčilo to najväčšie akvarium čo tam bolo, boli tam rôzne korale, raje, ryby ktoré vôbec nepoznám a samozrejme žraloky ! Bolo ich tam asi 4-5 ? Ten najväčší mohol mať aj tých 5 metrov, ale nemal také hnusné zuby ako žralok strednej veľkosti, plus tie jeho oči boli neskutočne hrôzostrašné. Poviem vám velmi rada by som si zaplávala v tom velkom akvarku, ale bez žralokov !
Ku koncu ako sme vychádzali von, bol ako keby mensí bazén, kde plávali raje. Ľudia tam mohli v pohode máčať ruky do vody a keď mali šťastie ako ja , mohli sa aj raje dotknúť. (Ale pozor na jej chvost!) Tie raje sú tak zvyknuté na ľudí, že mi to prišlo, že sa už predvádzali pred nami. Inak tá raja bola neskutočne slizká !
Ale aby ste len nečítali tieto moje suché kecy, tak vám sem pridám aj pár fotiek aby ste vedeli o com som vlastne pisala.

Komentáre