Youtube Music June 2016

A aby sa nepovedalo, že zanedbávam blog (ja viem, že som tu bola velmi málo), tak idem pridať najnovšiu music !



Rihanna a Calvin Harris znova spolu niečo nahrali, song som sem dávala dávnejšie ale konečne je aj klip. Btw. kto sa chystá na Rihannu v Prahe ???


Okrem Rihanny sa chystá do Prahy aj skupina Red Hot Chili Peppers, páči sa mi že tam cítiť ten starý feeling


Prahu ten to rok čakajú velmi slávne koncerty napr. aj Selena Gomez zavíta


A samozrejme kde je Sel, tam bude aj JB ... Btw. toto je podľa mňa jeden z najkrajších klipov čo má


Keď sa pozerate na klip od Major Lazer, máte pocit že ste si niečo "šlahli" a máte halucinácie


Christina Aguilera v posledných rokoch nič moc nevypustila von, pretože bola v The Voice, ale konečne sme sa niečo dočkali ...


Gwen Stefani a jej extravagantný klip Misery


Popravde ani neviem ako sa toto číta MØ, ale apsoň sa to dá počúvať


Keď sa nám už to leto - prázdniny blížia ...


Som zvedavá , že ktorý song bude letným songom 2016


Žeby to bol song od speváka Sama Hunta ?


Poďme si spievať s Alanom Walkerom


Ten to song vás učite nenechá stáť, len tak na mieste


Každej žene jednoznačne pristanú Red Dress !!! A o tom vie aj Magic !


Hozier môžete počuť vo filme o Tarzanovi


V klipe od Nicka Jonasa môžeme vidieť herečku Shay Mitchell, ktorú môžete poznať zo seriálu PLL !


Keď som videla, že Bastille má niečo nové povedala som si že : KONEČNE !!!


Ďalší britský spevák menom Passenger a jeho krásny zamatový hlas


Velmi zaujimavý klip majú aj The Girl and the Dreamcatcher


Kto rád spieva v daždi ako Simple Plan ?


Pre tých čo pozerajú a fandia futbalu, tu mám niečo espanol


A teraz hodíme trochu iný žáner hudby


Dj Tiesto a John Legend, že to nejde do kopy ? Omyl ! Dokopy ide vše !


Verzií songu Halleluja je nespočetne, ale Alicia Keys má niečo originálne


Pred pár týždňami som sem dávala song od Imagine Dragons, ktorý naspievali song k filmu Me Before You a dnes tu je ďalší song, ktorý sa objaví v tom to filme


Demi Lovato mala ťažké obdobie, ale ona aj tak pracovala a spojila so spevákom Bradom Paisleym a vznikla tak povediac pop-country vec


Osobne sa priznám, že som do teraz nepočula o spevákovi Gavinovi Jamesovi, ale má fakt zaujímavý hlas


Birdy a jej úžasný hlas


Kolko fans tu majú Twenty One Pilots ?


A préjdeme k českej hudbe a začnem so Sebastianom


Ďalšia mladá speváčka menom Lenny


A zakončím to speváčkou, ktorá najviac prerazila songom Nafrňená

Komentáre