Prague-Action Mattoni, Naplavka, Ladronka

Čo je najlepšie v lete ? Predsa akcie, ktoré sú zadarmo ...


Za posledné obdobie, som si pobehala vela akcií a videla vela českých alebo slovenských umelcov.V prahe je miesto, ktoré sa volá Náplavka a bola tam akcia kde sa krstila ľod Captain Morgan. Na tej to akcií vystupovali české kapely ako napr. Mandrage, Rybičky 48, Majk Spirit, Lipo a Debbie ...
Akcia bola od 17:00 do 22:00 , moderátori boli s Evropy 2 , tí čo pozerali alebo pozerajú Óčko Tv a pamätajú si Nastyho, tak potom jeden z nich bol moderátor.
Kto z vás pozná a má rád kapelu New Element ? Mala som tu možnosť byť na ich krste druhého albuma. Chalanov som videla prvý krat a boli skvelý, aj keď som si prišla ako "starenka" medzi tými 13nástkami .
New Element som videla na posledy teraz v Sobotu na Ladronke, kde bola akcia pre rodičov a ich deti. Okrem chalanov, tam vystupoval aj Sebastian a Tereza Kerdlová. Bohužial Sebastiana som nevidela (hoci toho som chcela velmi vidieť) , pretože som bola na tetovani (áno, mam ďalšie tetovanie) a akcia sa začínala od 13-17 a keď Tereza mala vystupovať a prišla na podium, sputila sa taká búrka , že akcia sa musela zrušiť. Moderátori akcie boli Ondrej Havel a Johan Madr.

19.6. sa konala súťaž Mattoni na staromestkom náměstí , súťaž o najlepšieho barmana. Barmani tam boli s celého sveta. V prvej päťke sa usmietnili z Lotyšska, Česka, Japonska, Fínska a zo Slovenska . Celú tú sútaž vyhral slovák !
Na Mattoni vystupovali napr. No Name, Slza, Ewa Farna, Aqvababes, Barbora Poláková, Mig 21...Vystúpili tam aj obaja víťazi súťaží Tvoje tvár mi znie povedome. Lukáš Adamec a Hanka Holišová. Moderátormi boli Libor Bouček a Adela Banášová, ale na pár minút sa ukázal aj Leoš Mareš.


A ešte pred tými to akciami sa mi stalo, že som sa len tak prechádzala po Prahe a začula som hudbu z jedného parku (Střelecký ostrov) a hovorím si, že je mi velmi známa a presne tak ! Bola to skupina Memphis !!! Hneď som sa išla pozrieť, bola som v prvej rade a prišla na svoj oblubený song od nich Spojení . Len ma mrzí, že som ich nevidela od začiatku.
Neviem či poznáte český Majáles, ale kamoška mi vybavila zadarmo vstup na túto akciu , bohužial nebola som tam od začiatku, pretože som bola v práci, takže som prišla až na večer ale to vôbec nevadí. Aj tak som si to užila a skupina Kryštof bola jednoducho BOMBOVÁ !!! Okrem nich som na Majálesi ešte videla Majka Spirita a Madrage (znova) .

Preto sú články na blogu velmi striedmo, chodím von a potom nestíham sa poriadne venovať blogu, čo ma velmi mrzí.
Btw. chceš vedieť čo sa deje v mojom živote, kde som bola a čo som zažila ??? Tak si klikni na moj insta : http://webgram.co/diana_di_letko

Komentáre