I Miss...

Krásny slnečný deň Vám želám...Asi rozmšlate nad názvom článku, ak chcete vedieť viac stačí len kliknúť.
Každému z nás niečo chýba láska, zdravie alebo peniaze ... A ak sa pýtate, čo chýba mne, tak mne asi najviac chýba rodina, priatelia, jednoducho spoločnosť.
Asi viete, že som sa odsťahovala do Prahy kôli práci. Som tu cca 4 mesiace, domov chodím raz za 2 mesiace aj to na 2-3 dni. Človek za tak krátky čas nič nestihne. Určite si kladiete otázku, tak keď ti chýba rodina-priatelia prečo nie si na SVK dlhšie. Velmi rada by som bola, ale bohužiaľ to nejde kôli práci. Nemám tolko volna a to čo mám si šetrím na leto.
Neberte ten to článok, žeby som sa chela sťažovať alebo aby ste ma lutovali, to vôbec nie !
Ide mi skôr podeliť sa o pocity, verím tomu že sa tu nájdu aj takí ludia čo sú tiež preč od domova a chýba im a nie len to.
Každého väčšinou napadne myšlienka, keď počuje že niekto pracuje v zahraničí že :
Ten sa má určite dobre, viac si dovolí, užíva si atď. Ale ľudia vidia vždy len to pozlátko a nevnímajú, čo je vo vnútri.
Jasné, že človek zarobí viac ako na SVK, ale tiež to nie je zadarmo musí vela vecí obetovať.
Viete čo je vtipné ? Že žijem v meste ktoré má cca 2 000 000 ľudí a ja sa cítim sama, samozrejme že poznám už za ten čas nejakých ľudí, ale aj tak sa cítim sama. A velmi ma štve, že vela vecí by som s niekym zdieľala a nemám ským.
Myslela som si, že aké úžasné bude bývať sama, byť si sebe pánom bez toho aby ste počúvali rodičovské príkazy typu :
A už si jedla ? A kedy chceš jesť ? Mohla by si si poupratovať izbu, kedy mieniš vstať z postele ? Je pravda, že toto mi zrovna nechýba, ale poviem vám bývať sama je vážne na nič ! Chodiť domov z práce v domnení, že doma na vás nikto nečaká, že sa vás nikto neopýta aký ste mala deň, alebo čo podnikneme ... Je vážne smutné a deprimujúce.
Ale viete čo je asi horšie ako bývať sám ? Bývať s niekym a vlastne s ním ani nebývať, viete čo tým myslím ?
Viem, že v Prahe je vela možnosti ako "zabiť" čas aj sa to snažím využiť, ale zas som nato sama a potom to toho človeka prestane aj nejak baviť.
Človek až keď je dlho preč od vecí, ktoré bral ako samozrejmosť (hoci to boli maličkosti) zistí ako mu chýbaju.
Toto je asi mô zoznam vecí, čo mne chýba :
1. Rodina
2. Priatelia
3. Objatia
4. Arrow (moja mačka)
5. Zdielanie vecí s niekym
6. Šoférovanie
7. Príroda (parky-zeleň)
8. Spánok
9. Domáce jedlo
10. Vlastná posteľ
Podelte sa so svojími pocitmi, alebo s tým čo vám chýba keď ste niekde dlho preč napr. intrák ...

Komentáre