Years and Years - Concert in Prague

12.3.2016 prišla prvý krát do Prahy skupina Years and Years !!!
A keďže už nejaký ten čas žijem v Prahe, rozhodla som sa ísť na ten to koncert. Moje dojmy, pocity, názory ??
Priznám sa nepoznala som všetky ich songy, ale moja srdcovka je rozhodne song SHINE. Musím povedať, že po koncerte som si vypočula všetky peničky, čo boli odohrané na koncerte. Jedine, čo môžem povedať je že to čo sú nahrávky o proti koncertu sú nič!!! Pretože ako to Olly interprétoval, to sa nedá porovnať. Jednoducho na živo to bolo jedinečné.
Koncert sa mal najskôr konať v Lucerne, ale pre velký záujem ho presunuli do Fórum Karlín. Tá hala bola vážne velká, aspoň o proti Lucerne. Do Fora prišlo okolo 3 000 ľudí.
Lístky boli v predpredaji za 690,- ale ja som to šťastie nemala, takže som si to kúpila za 790,-.
Najhoršie na koncertoch je to čakanie (určite mi dáte za pravdu), do vnútra mali začať púšťať o 19:00, ale to neurobili až o pol hodiny neskôr.
Predskokanmi bola nizozemská kapela KLYNE, ich štýl by som prirovnala k spevákovi The Weeknd. Hrali pol hodiny, potom samozrejme upravovali akustiku atď. Chalani s kapely Years and Years chodili na stage postupne a ako posledný prišiel spevák Olly. Na sebe mal oblečené basketbalove biele kratase značky Nike, biele sitove tielko a tričko Rihanny jej albumu ANTI. Biely boty, ponožky, celý v bielom. Okrem kapely tam mal ešte 2 vokalistky.
Vo Foru Karlín odštartovali s prvým songom alba Foundation. Pretože majú len jednu desku, dalo sa čakať, že behom koncetu postupne predstavia všetky songy z nej, a tak sa i stalo. Čas setu natiahli ešte o dva covery. Od Katy Perry - Darkhorse a zaroveň tam hodil song od Drake - Bling , druhý zaznel Toxic od Britney Spears.
Olly pri pomalých songoch zasadol aj za klávesy. Na Ollym bolo vidieť že si koncert fakt užíva a že to neberie ako prácu, alebo niečo podobné. Pretože sa bláznil ako na nejakej PARTY ! Tancoval, smial sa... Proste si to dokonale užíval. Pri niektorých songoch nemohol spievať, čo sa usmieval. Tým, že si to tak užíval on, tak sme si to tak užívali aj my! Ja som si tiež zatancovala okrem toho, že som si spievala na plné hrdlo.
Show zakončil ich najznámejším songom KING. Jeden chalan mal na hlave korunu a počas tohto songu dal korunu Ollymu.
Na koncerte som stretla jeden párik (možno aj manželský neviem), ktorý boli asi najväčší fans Years and Years. Vek mohli mať okolo 50-60 .. Boli cca na 6 koncertoch v Londýne, Belfaste, Dubline, Bukurešti, Litve a teď v Prahe. Prišli iba na jeden deň a to len kôli koncertu. A potom spať letia domov. (Zabudla som, že odkiaľ boli ale asi z Anglicka).
Potom jedna baba mala plagát, kde mala napísane nech si zoberie jej BFF na stage (to sa nestalo), ale z druhej strany mala napísané, či by mohla dostať paličku od bubnov...No a tú na koniec aj dostala. (šťastná to baba)
Forum Karlín půl hodiny před koncertem Years&Years




Máte radi Years and Years ? Ktorý song máte od nich radi ? Boli ste na ich koncerte v Prahe ??

Komentáre