One Direction/Zayn

Po veľmi dlhom čase som pridala aj niečo ohladne 1D, nie je toho veľa ale aspoň niečo....


Nebudem sem pridávať nové tetovania Liama, Louisa pretože ste ich už dávno videli aj Zaynove pink vlasy.
To že má Louis syna menom Freddie a randí s herečkou Danille to viete tiež. Kde sa momentálne zdržuje Harry a Niall neviem, naposledy som videla foto Harryho v Londýne a Nialla v Thajsku-Vietnam .

Na Brit Awards boli iba Liam s Louisom, kde je Harry a Niall je neznáme.

Harry aspoň cez insta poďakoval za ocenenie

Liam s Louisom odovzdávali ocenenie Adele



Poslednom čase sa Louis nejak rozbehol s fotkami na Insta ...


Louis s Danielle v LA

Freddie s Brianinou mamkou

Briana s malým Frediem

Tak to tak vypadá,že Lottie bude tourovať so Selenou ako jej stylistka na Revival tour

Harry s fans

Niall v Thajsku

Zaynova pesnička, hovorí sa o tom že je o Perrie

So songom Pillow Talk sa dostal Zayn na 1 miesto v Billboarde a tak to bude vyzerať Zaynov album



Čo hovoríte na Zaynove songy ? Like-Dislike ? Ktorý sa vám viac páči ? Mne rozhodne Pillow Talk.


Samozrejme nezabudnem sem pridať ani song HISTORY , keď som ho videla 1x tak sa mi páčilo že tam boli staré záznamy kde bol aj Zayn. Song ma na prvý dojem až tak nezaujal, ale keď som to videla s klipom, tak sa mi to páčilo a úplne sa to tam hodilo.



Aký je váš názor na song / videoklip ??

Komentáre