New Music 2016

Konečne F.R.I.D.A.Y !!! A to znamená len jedno, GOOD MUSIC !!!



Začnem hneď skvelou peckou (aspoň pre mňa), ktorá vás navnadí na piatkovú noc


Keď sa spojí skvelý hlas, husle, piano a elektro hudba vznikne s toho skvelý song !!!


Kto z vás pozerával serial Baywatch ? Skupina Simple Plan a Nelly sa nechali tak trochu ním inšpirovať


Jeden spieva o tom ako nechce ísť do postele a druhý zas o tom ako sa vráti spať .. Ale spanie, ako spanie, čo ? Chris Brown ft. Usher a Zayn naspievali fajnú provokatívnu vecičku...


Ellie Goulding z jej nového albumu Delirium vypúšťa samé skvelé hity a Something In The Way You Move je toho dôkazom


Čerstvá vecička od Macklemora , robená celá v čierno-bielom


Nenápadný chalanko menom Troye Sivan valcuje hudobné rebríčky songom Youth


Skupina The Lumineers je späť !


Speváčka Halsey si pozvala do svojho klipu herca z Teen Wolfu Tylera Poseyho ...


Rihanna konečne spravila aj klip k songu Work s Drakeom


U Gwen Stefani je to ako na horskej dráhe, objaví sa na hudobnej scéne pár mesiacov a potom je velké ticho .. A teď ? Je zas zady !


Toto zrovna nie je niečo rýchle, ale je to aj tak dobré ... Nováčik menom Shawn Hook


Kto z vás pozná túto kapelu CATFISH and the BOTTLEMEN ??? Ja by som povedala, že sú skôr taká alternatívna kapela


Po chalanskej kapele tu mám aj dievčenskú, nech to trochu vyvážim. A konkrétne to sú All Saints


Priznám sa že o tej to holčine som ešte nepočula, až pred pár dňami... Ale príde mi na spôsob Bird a Sii



Ďalšia speváčka o ktorej som počula pred pár dňami, ale hudobný žáner sa velmi ťažko odhaduje ...

Nový videoklip od The 1975. Dnes im vychádza ich druhý štúdiový album "I Like It When You Sleep, for You Are So Beautiful Yet So Unaware of It "


Hailee Steinfeld vydala lyric video k jejímu singlu Rock Bottom, na kterém hostuje skupina DNCE


Willow Smith sa stále pokúša preraziť v hudbe


Zaujímalo by ma čo znamená ten názov CHVRCHES


Zedd tiež po dlhej dobe má niečo nové a dal to s Aloem Blaccom


Demi Lovato a jej najnovšia balada Stone Cold


Nemôžem zabudnúť pridať niečo české ... A určite nemôžem zabudnúť na Lipa !


Skupina Mandrage zatiaľ vydala audio song


Xindlx naspieval song k novému seriálu Na vode , kde hrá aj Tomáš Klus


Thom Artway má tiež nový song Blind Man


Aby sa nepovedalo, že uprednostňujem českú scénu oproti slovenskej tak pridám aj niečo slovenské


Martin Harich natáčal klip až v Číne


Bekim sa oženil a pre svoju manželku napspieval ten to krásny song

Komentáre