New Music 2016

Dobrej hudby nikdy nie je dost !
Konecne mam pc a mozem sem pridat novinky aj z hudby, tiez sa tesite ako ja ?


Zacnem uplne pre mna najviac s vecou a to je od Zayna Malika, vazne zaujimavy klip. Ako mozme vidiet v klipe je a s priatelkou Gigi ... Je to iny styl od 1D, ale aj tak mi to paci a ten song Pillow Talk mi pripomina par veci ...
Aky je vas nazor na Zayna a jeho tvorbu ?

1D tiez vidali von dalsiu vec neohlasene History, paci sa mi ako spracovali ten klip. Tie ukazky s kastingov, roznych interviei a ze sa tam nachadza aj Zayn. Ked som 1x pocula song, neohuril ma az tak, ale ked pozeram na klip je to dobre.


Coldplay necaka a vypusta song za songom, tu je dalsi a mozete v nom pocut aj Beyonce. Btw. ako travite vikend vy ? Nove klipy od Coldplayu su vazne krasne, ta priroda-zvierata nieco nadherne podla mna.


Kto sa chysta ten to rok na koncert Rihanny do Prahy ? Tak toto je najnovsia vec s jej pripravovaneho albumu Anti . Btw. Tie kralovske sluchatka po zhliadnuti tej to foto, isli na dracku a za 24 hod. sa predalo viac nez 10 000 000 kusov !!


Chris urobil vela preslapov, to ano. Ale to ze ma malu dceru ho asi trochu zmenilo. (aspon pohlad na niektore veci).
A prave malu dcerku bude mat aj v klipe Little More a vlastne je to cele o nej, nepomozem si ale ten klip je velmi cute !


Tak toto je jeden z mojich fav songov od 5SOS ! A mozno to bude aj tym, ze spolupracovali s fans.


Ked som videla ze Demi Lovato spolupracovala s FOB, hovorim si to moze byt dobre. Ale bohuzial zostala som trochu sklamana . Ale to neznamena, ze vy budete tiez .


Taylor Swift rozmysla o 2 rocnej pauze, ale zas ak sa vrati s tak nadupanymi hitmi ako vydala v poslednej dobe, tak kludne nech si ju zoberie.


David Bowie mozno uz nie je medzi nami, ale jeho hudba bude vacna ako Micheal Jackson..


Ellie Goulding tak to je meno ! To je pesnicka, ktoru total zboznujem a dnes bude mat koncert v Prahe a mrzi a ze ju nebudem vidiet, ale zas uz som ju videla v BA asi cca 3 rokmi a neutujem !!!


Sia je mozno jedna jedina spevacka, ktorej nepozname pravu tvar ale v konecnom dosledku nam to ani nevadi, pretoze jej hlas je tak skvostny, ze na tom je jedno.


Ked je ten vikend, tak treba aj nieco na rozhybanie kosti, nie ? A myslim si, ze lepsie ako Sigala nie je ... Nenormalne sa mi paci tie korucule s farbou.


Tiesto je cista Dj klasika, a myslim si ze to uz nikto neprekona aj keby sa neviem ako snazil.


Steve Angello


Dalsia Djska legenda menom Armin van Buuuren


Song ktory zaznel vo filme We Are Youre Friends, kde hral Zac Efron... Je od Years and Years, btw. kto sa na nich chysta do prahy 12.3 ? S kym sa vidim ???


The Chemical Brothers , tak o tom som uz dlho nepocula.. ale prekvapilo ma ich novy sound , taky jemnejsi


A prejdime na nieco ceske, co tak to Krystof ?


Lipo ft. Debbi tak to je zaruka na dalsiu pecku ako inokedy.


Marpo - Uz nikdy , podla mna ceska hudba je velmi dobra , o mnoho lepsia slovenska.


Paulie Garand and Kenny Rough a song Labyrint , a aj spevak Reago ma song Labyrint a mozno porovnat, ktory je lepsie. Mne osobne sa paci od Reaga


Tak k tomu to nemam co povedat, jednoducho tu pesnicku zboznujem !


Melancholicka Birdy sa spojila s neznamim spevakom RHODES a vznikla taka to pekna balada


Dalsia neznama spevacka ROZES


Xindl X a jeho dalsi animovany klip

Komentáre