Happy New Years

Stastny novy rok kazdemu !!!! Ako nam to vsetko ubehlo ....


Kazdy ked pocuje slovo rok, hned co ho prve napadne je ze je to velmi dlha doba , podstate je to 12 mesiacov a v konecnom dosledku 365 dni. Ale ten to rok je prestupny, takze 366 !
Ako ste prezili svoje posledne dni v roku, ja asi tak ze som bola v praci, vecer prisla rychle urobila zo seba cloveka a sla pozret kamosku, ked som bola na pol ceste zanou tak mi pride sms, ze nie je doma a isla do nemocnice, pretoze zvracala krv ... Tak som sa vratila na spat na byt, kde bola partia
moj hospolubyvajuceho, tak sme kecali a pred polnocou sme sa vybrali do parku Vitkov, kde je
neskutocne krasny vyhlad na celu Prahu, takze bol aj krasny vyhlad na ohnostroj ... Ale viete co bolo natom najlepsie ? Ako sme vysli z bytu do mesta, tak zacalo snezit ale take huste chumace ... Bol to
prvy sneh v roku co som videla a som rada, ze sa to stihlo este v roku 2015 !

Ale ked sa pozriem spat na rok 2015, co som prezila tak som rada ze som zazila :
  • Koncert Eda Sheerana v Prahe
  • Vyhru listkov na Katy Perry
  • Koncert Tomasa Klusa
  • Koncert One Direction vo viedni (konecne po 5 rokoch!)
  • Vyhru trika Papierove mesta
  • Vyhru knih - Zbohom nevinnost a fanusicka
  • Stretla sa s kamoskou, ktorou som si pisala vyse roka a mame spolocny blog : ladiesblog.blog.cz
  • Prisla o niektorych ludi, aj tych co sa uz nikdy nevratia
  • Nasla novych, skvelych ludi
  • Nasla malu cicku, ktorej som sa ujala
  • Bola kamoske na svadbe
  • Konecne zacala jazdit na aute
  • Bola na dovolenke v Maroku
  • Odstahovala sa do Prahy
Celkom fajn rok, co myslite vy? Aku najvacsiu sialenost ste zazili vy v roku 2015?
Co sa tyka blogu, sa tiez toho dost stihlo :
Nespocetne vela clankov zo sveta,hudby, nove klipy, nove napady DIY, zaroven moje clanky (koncerty-dovolenka ...) pridala fashion-pictures-country-houses a zaroven pridala nove rubriky filmove a
knizne recenzie a moje outfity. Viem, ze tam nie je vela clankov, ale dufam ze casom pribudne viac clankov.
Takze to bude asi take novorocne precaviatie do noveho roka, ktore sa bude tykat len blogu inak si
ziadne nedam, myslim si ze clovek ked chce nieco zmenit, moze to zmenit kedy kolvek a nepotrebuju

nato novy rok
k.

Ale ked je rec o tych precavzatiach, vy ste si nejake dali ?
Takze ja sa zatim s vami lucim a zelam vam vsetko dobre do noveho roka, hlavne zdravie a nech sa vam splni vse pocom tuzite !

Komentáre