After - Přiznání

Ahojte ... Viem , ze mam stale vianocny lay , nebojte sa koncom januara uz bude novy Mrkající
To uz pridem domov a budem na pc, tak bude novy lay a aj clanky s obrazkami.
Dnes tu mam pre vas nachystanu recenziu o knihe After - Slub/PRIZNANI ci Truth ...

Ina krajina , iny nazov knihy. Pamatate si ako som sa rozplyvala nad prvou castou ? After -Bozk ? A nadavala, ze kedy bude dalsi diel ? Tak na vianoce som sa dockala a hned si ju aj precitala , ma okolo 600 stran. Na tuto knihu sa podla mna clovek rychle namota, najma tie mladsie rocniky.
Prvy diel bol o tom ako sa slusna studentka Tessa zamiluje do bad boya Hardina a na koniec zisti, ze islo uplne o nieco ine ako o cistu lasku. Pri prvom diely som si ponadavala aky je to blbec, mala chut na mentolove zuvacky ci opit sa na nejakej party....
Druhy diel je rovnako skvely (ale jednotka viac napinavejsia,clovek ju rychlejsie hlce), na tom to diely
sa mi rozhodne paci, ze tam nie je rozpravanie iba z Tessinej strany, ale aj s Hardinovej. Clovek vie ako sa citi jeden aj druhy, obaja prezivaju rovnake pocity, ale kazdy to dava inak na javo. Okrem toho sa clovek viac dozvie o Hardinovej mame, Tessinom otcovi. Plus to nebude len o Hardinovy a Tesse , ale pribudnu tam vedlajsie osoby, ktore niekedy spestria situaciu alebo trochu zamotaju.
Co sa tyka vztahu, vela krat som si povedala preco mu stale odpusta a dava x sanci ?! Ked vie ako to dopadne, ze sa nic nezmeni. Ale proste laska (ci zaslepenost), nuti cloveka sa stale vracat spat a popalit sa niekolko krat, kym nezhori uplne.
Stalo sa vam niekedy, ze ste citali knihu a povedali ste si ze : boze niekto sleduje moj zivot ?! A pise o
tom knihu ? Mne sa to nikdy nestalo az do teraz, pri tej to knihe som sa fakt nasla .. Niektore tie momenty, dialogy ci monology mi prisli az prilis podobne k mojmu real zivotu.
Kniha After ma vlastne 4 diely a kazda kniha ma okolo 600 stran, je to neuveritelne ako Anne Todd
funguje fantazia , ked dokaze do tolkych casti rozpisat romancu medzi 2 mladymi ludmi. Jej styl pisania mam velmi rada, lahko a rychlo sa cita, nikdy tam nie su nudne momenty , prave na opak niekedy som sa aj s chuti zasmiala.
Pre fans tej to fanfiction o 1D , mam skvelu spravu 3 diel pride do knihkupectiev uz ten to rok v Aprili !!! Ja sa uz neviem dockat, pretoze jedinu vec neznasam na tej to knihe a to su konce ! Jednoducho otvoreny koniec, kedy dostanete nervy ze kde je pokracovanie a do kedy mate cakat na pokracovanie...
Keby ste nevedeli o com je vlastne rec, tak si najdite clanok o prvej knihe, ktoru mam presne v priecinku Knizne-filmove recenzie .
Ti co citali tuto knihu, alebo oba diely co hovorite vy ? Ktory diel sa vam viac pacil a preco ?

Komentáre