Christmas time

Ahoj lidicky ! Ako ste prezili dnesny sviatocny den ?


Dlho som nepisala clanok sama za seba, dnes po dlhej dobe idem nieco napisat. Nenutim vas to citata, ale potrebujem sa trochu rozpisat. Hoc na tablete to velmi rada nemam, preto pisem bez diakrotiky. Aj tak je to jedno, no nie ? Ved na chate si vacsina ludi pise bez diakritiky.
Mozno ste si kladli otazku, preco nepridavam tak casto clanky, alebo preco si davam pauzu na dobu neurcitu. Dovod je taky , ze som si nasla pracu v Prahe a tam som sa aj odstahovala. Nemam pc, len tablet a niektore veci mi jednoducho nejdu pridat na blog cez tablet.
Dnes je 24.12 krasny datum, najkrajsi cas v roku. Cas vianocny, ked kazdy by mal byt doma s rodinou piect cukrovi, varit kapustnicu s rybou a salatom, zdobit dom - stromcek, zhanat na poslednu chvilu
darceky a pri ich baleni nadavat, ze to nevie... A potom vsetkom si zasadnut vecer za stol pomodlit sa , splnit vsetky tradicie (krajanie jablka,hadzanie orechov..) Po dobrej veceri sa presunut k stromceku a
hikat kolko darcekov sa tam nachadza. Ci to uz budu ponozky, alebo nieco ine po com ste dlho tuzili .. Ja som skor typ cloveka, ktory sa skor tesi na reakciu ludi, ktory tie darceky rozbaluju... Jasne, ze ked
som bola dieta som sa tesila na vianoce a najma na darceky, ale uz som dospela a neviem prejavovat tak radost, ako by clovek ocakaval aj ked dostanem to , pocom som tuzila ...
Ten to rok vianoce nemam a ani mi to nepride, zeby boli nejake vianoce. Pytate sa preco? Pretoze som na vianoce sama v prahe, bez rodiny , priatelov. Ani som nekupovala darceky. Byt nemam vyzdobeny,
vonku je +14 stupnov, tak potom preco by som sa mala citit, ze su vianoce ?
Povedala som si s nasimi, ze vianoce si spravime na konci januara, vtedy pridem domov na 2 dni (ano vela sa zdrzim-ironia). Hoci to bude divne, asi je to uz jedno.
Ale bola som na 1den doma a jasne, ze nieco male som dostala knihy od Johna Greena- Nech Snezi, Girl Online, tricko, radio ... A od spolubyvajeho v Prahe som tiez dostala knihy After-Priznani, Nebe je
vsude .. Neviem cim som si to zasluzila, ale velmi pekne dakujem ....!
A co vy ? Splnili ste vsetky tradicie ? Co mate radsej , dostavat darceky alebo obdaruvat ? A co ste si vy nasli pod stromcekom ?
Ktore vianocne filmy a songy mate najradsej, bez ktorych si neviete predstavit vianoce ?

Komentáre