The End for now...

Na dobu neurčitú sem pridávam môj "posledný" článok, ale nebojte sa nie je koniec!


Za posledné 2 týždne som stihla tolko vecí, čo pomály za pol roka nie. Človek zistí akých má ľudí okolo seba (priateľov), keď odchádza preč. Ja sa totiž to sťahujem do Prahy a keďže mám skvelých priateľov a rodinu. Snažili sa stráviť tolko času so mnou, koľko len šlo.
Za ten čas som stihla stráviť skvelé herné večery, korčulovanie, masáž a len tak kecať u niekoho doma.... Jednoducho pri odchode človeka si uvedomíte všetky tie skvelé časy-roky, čo ste s nimi prežili. Netvrdím, že sa už nikdy nevrátim len už nebudem s nimi toľko ako do teraz ..Plačící Ale veď čo, máme modernú dobu Skype, Fb a podobné vychytávky.
A ak sa pýtate, že čo bude teraz z blogom nebojte sa. Budem sa snažiť stále pridávať nejaké tie články a obrázky. Možno to nebude tak často ako do teraz, pretože budem robiť 12 hodín a predsa budem aj unavená. Ale slubujem, že budem pridávať články, za tie roky čo mám blog mi prirástol velmi k srdcu a neviem si predstaviť, že by som už neblogovala.
Takže sa s vami zatiaľ lúčim na dobu neurčitú a už teraz sa teším na článok, ktorý pridám. Mrkající

Komentáre