Air Max Nike

Veľa báb-žien má slabosť pre kabelky, ale ja mám slabosť pre botasky NIKE ....


Keď som bola v októbri v Prahe, bola som sa pozrieť v jednom obchode či nemajú jednoduché Nike botasky. Najlepšie čierno-biele, pretože sa keď som si obliekla čiečne veci nemala som to s čím skombinovať.
A predstavte si čo som nenašla ?
Bola to moja najrýchlejšia kúpa v živote! Prišla som uvidela som ich, vyskúšala som, kúpila som a odišla som. Sú botaskoveho typu a vzadu trochu vydvyhnuté, podstate ako keby odpérované. Je mi jedno aké topánky nosím, ale čo sa týka botasiek som verná NIKE ! Mala som aj Pumy, ale to nebolo ono a ani tak dlho mi nevydržali ako Nike.
Okrem botasiek, tak ako každá ženská milujem opätky (aj keď mám s tým problém). Ale tieto topánky, by som nemenila ani za svet! Sú velmi pohodlné aj keď nevyzerajú, 4cm platforma a 11 cm opätok.

A aká je vaša slabosť ? Čo uprednostňujete vy ? Boty vs. Topánky ?

Komentáre