Jeans for braces

Ako som na začiatku Októbra slúbila, pribudla nová rubrika. Je to rubrika mojich outfitov a nápadov ako vyzerať dobre MrkajícíDnes ako prvý článok - foto mám nachystané rifle na traky ..


Neviem ako vám ale mne hned napadne maliar Nevinný
Tieto nohavice môžte kombinovat s tričkom-blúzkou, športovo aj elegantne je to na vás. Nohavice tohto typu môžte zohnať v jeansovine alebo aj v teplákovine, iba s trakmi bez "klokanského" vaku a tiež sa dajú nosiť s oboma trakmi zapnuté, alebo ako rebel, odopnuté.
Máš dlhé vlasy a chcela by si ofinu, len nevieš či sa ti to hodí ? Žiaden problém, poznám skvelý trik. Tiež mám dlhé vlasy a už dlhú dobu uvažujem nad ofinou, ale nie som si istá. K tomu to jednoduchému účesu potrebujete žehličku na vlasy a gumičku. Vlasy si dáte do konského chvosta, vyžehlíte ich. Potom si ich dáte na "domácky" drdol, aby vám trčali spodné vlasy.. Tie si upravíte do ofiny a ešte prežehlíte, kludne si môžte dať aj šatku a hotovo. Toto som ja bez ofiny a s ofinou.

Komentáre