I´m Back !

A som späť !

Dovolenka bola úžasná a preto som sa rozhodla, že si spravím taký 8 dňový Diary z dovolenky. Písala som si ho ešte počas dovolenky.
Momentalne sa nachadzam v Maroku. S nasimi som sla na dovolenku na 8 dni... Najskor som si hovorila, ze 8 dni nepridam na blog nic, ale potom mi napadlo preco si nespravit 8 dnovy dennik o tom kde som, co robim atd.
Neviem ci to bude vobec niekoho zaujimat, ale aspon pre svoje potesenie to sem napisem.
Odlietali sme 14.7 o 10.55 hod z BA. Let trval 3.15 hod. Sedela som pri okne, takze som krasne vsetko videla hory/mesta/dediny ci more.... Leteli si cez Zurich,Taliansko, Nice a ja neviem este cez co ... Let bol v pohode aj pristanie bolo hladke. Ale ked som vystupila z lietadla az ma prepleslo! V Maroku je vyse 37 stupnov, tak si asi viete predstavit aky to bol "sok" .
Moje prve pocity boli zmiesane, preco ? Tu kde sa nachadzam SAIDIA , tak tu je krasne... Ale cestou z lestiska co bolo cca 62 km, vidite , hm vlastne nic ... Par obchodikov {ak su to obchodiky} je tu sama pust, kde boli somare a kone ... Na prvy pohlad si poviete, kde to pre boha som ?
Hotel je krasny velky, privitali nas ich domaci napojom co je ladovy caj. Poviem vam bol teply ako fras, ale dobry boli tam nejake ich bylinky... Potom sme sa isli ubytovat, sme hned vedla hotela na druhom poschodi {nad nami nik uz nieje}.
Izbu mame krasnu velku s balkonom, vyhladom na bazeny aj more. Kazdy mi hovoril ze davaj si pozor na jedlo, ale poviem vam ochutnala som aj ich jedlo a je dobre ... Ziaden problem, co sa tyka dezertov niektore su moc sladke a ine zas malo, ale inak su dobre.
More je teple a cire, plaz je dlha piesocnata dobra na ranny beh {ak ste ranne vtaca} . Je tu casovy posun 2 hod.do zadu. Pretoze momentalne tu maju obdobie Ramadanu {40 dni nejedia,nepiju a nemozu sa pozerat na odhalenu zenu}. V sobotu sa posuva cas, tzn. ze bude iba o 1 hod. cas do zadu.
Ale ten to "jetleg" je nic moc pre mna. Pre mna je to mensi problem, co sa tyka biorytmusu. Nechcem aby to vyznelo, ze som rozmazna ale ked ste zvyknuti na urcity cas kedy vstavate a jete, je to potom mensi problem.
Vecer sme sa boli pozriet po areali a vecer o 10 hod. ich casu bola show. Animatori s Dominikanskej republiky robili show, kde spievali / tancovali a mali aj scenku boli vazne skveli !
Najviac je tu francuzov, spanielov, portugalcov, cechov a na koniec my slovaci. Miestni su uplne v pohode mili a snazia sa nam vyhoviet vo vsetkom. Nemozem sa nic stazovat, kazdy vecer iny program...
Neviem ako casto by som pridavala clanky, ale boli by oznacene, ktory den to je ...
Ak by ste mali nejake otazky, nie je problem kludne sa ma pytajte na cokolvek rada odpoviem Mrkající PS. foto poslem az ked pridem domov, lebo fotim fotakom a nemam moznost ako ich zverejnit.

Komentáre