Rekapitulácia

No čo ako si užívate ničnerobenie? Aký bol Ježiško ? aj u vás napadol sneh ? Už sa nám to kráti, o pár dní privítame rok 2015... Tešíte sa ? Ako budete tráviť Silvester ?
Ja som s Ježiškom spokojná, dostala som toľko darčekovo ktorých sa mi ani nesnívalo Usmívající se Dostala som oblečenie,kozmetika (to je taká klasika) ,sluchatka (keďže som závislák na hudbe),knihu Papierové Mestá,červený károvaný vak (milujem červené kárované veci),puzzle-kalendár skupiny 30 Seconds to Mars <3, film Tři Bratři (pekná česká rozprávka s V.Dykom,T.Klusom..) atď. Som rada, že je sneh len mal byť na štedrý deň a nie teaz Plačící. Silvester asi strávim s kamoškami, ale o pol noci budem doma s našimi.
No ale poďme si zrekapitulovať rok 2014 (aspoň s môjho hladiska).
Bol velmi ubehaný, hektický ale našli sa aj pekné okamžiky ako napr. :
  • 17.2. koncert One Republic v Bratislave
  • spravila som si opatrovateľský kurz v Marci
  • V apríli som si objednala lístky na 30 Seconds to Mars do Viedne
  • 13.6 som si dala svoje prvé tetovanie na zápästia
  • 19.6. som sa stala zas o rok staršou
  • 23.6. som vyhrala veci s témou 30 Seconds to Mars
  • 28.6. Topfest , 1 x som videla 30 Seconds to Mars (a Jaredovi sa páčil môj plagát) Nevinný
  • 1.7. (moje meniny) som išla 1 x do Viedne na kocert 30 Seconds to Mars
  • 14.8. som vyhrala lístok na Maďarský festival Sziget (Macklemore-Bastille-Lily Allen...) a 1x som bola v Maďarsku
  • 25.8. som si musela kúpiť nový mobil konkrétne Black Berry (zbožnujem ho )
  • 30.8. odišla moja naj kamoška na 3 mesiace do Prahy
  • 17.9. som si objednala lístky na Eda Sheerana do Prahy 12.2
  • 17.10 som išla do Prahy za kamoškou na 3 dni (po 3 rokoch som sa tam stretla s ďalšou kamoškou)
  • 30.10 som si obdjenala lístky na 1D do Viedne a po 3 rokoch som sa zas bola previezť na aute
  • 31.10 mi na twitteri skupina 30 Seconds to Mars "favoritla" rovno 3 príspevky
  • 12.11. som vyhrala lístky na One Republic do Viedne (bohužial nebola som na nich Plačící)
  • 18.11 som bola na koncerte Tomáša Klusa v Leviciach (bol fenomenálny !!)
  • 28.11 prišla domov kamoška z Prahy
  • 12.12. vianočné trhy v Nitre
  • 26.12. mi odišla na vždy jedna cenná osôbka...
Toto by bolo krátke zhrnutie môjho roku, ale ešte by som napísala že som dosť nacestovala Bratislava-Bánska Bystrica-Nitra-Topoľčianky-Machulince (dedinka blízko mesta, kde bývam),Piešťany-Levice-Maďarsko Sziget-Praha-Viedeň... A som veľmi šťastná, že som mala túto možnosť...
Okrem cestovania som ten to rok spoznala pár skelých osôb (najmä jednu na FB ďakujem ti za všetko Big Mars Hug), ale ako to už býva musíte stretnúť aj zlých ľudí ... Ale viete čo ? Slovo KARMA to vystihne všetko !
Svojím spôsobom som mala dobrý rok, budúci asi nebude až taký dobrý ... Možno bude lepší čo ja viem..
Či tu budem do konca roka neviem, ale chcem sa Vám poďakovať za vašu návštevnosť, ktorá do dnešného dňa nazbierala 34 104 návštev !!! Jedine načo sa zmôžem je WOW ... Takže aspoň tak to virtuálne buchnem šampáňo http://media.giphy.com/media/6FkXvuwt9MAFi/giphy.gif

Aj keď tu možno nebudem pár dní,to neznamená že na blogu nič nedeje. Ak ste ešte nepozreli priečinky FASHION-PICTURES-HOUSES/ROOMS-DRAWING tak šup šup...
Tí čo si ma chcete follownúť na Twitteri nech sa páči https://twitter.com/Diana_Di_Letko a tu je Instagram http://instagram.com/diana_di_letko/
Takže Vám želám všetko dobré do nového roka, vela zdravia (aj keď je to klišé , je velmi dôležité!),šťastia,lásky,úspechov a splnenie si svojích nových snov a aby ste spoznali, len skvelých ľudíMrkající

Komentáre