Merry Christmas

Už len pár hodin a príde Ježiško Usmívající se tešíte sa ??? Ja aj áno, ale zas potom to rýchle všetko ubehne Plačící Darčeky zabalené, napečené, stromčeky ozdobený jedine čo zostáva je spraviť šalát s rybou a kapusnicu. A vy čo ste ready ? Neviem kedy prídem na blog,keďže sú sviatky a v tv idú celkom dobré filmy (aspoň pre mňa). Ale nebojte sa doplnila som obrázky do všetkých kategórií FASHION-PICTURES-HOUSE-DRAWING . Takže máte čo pozeraťMrkající

Ale ešte tu mám pre Vás niečo s Do It Yourself , niečo na vianoce ... Ale aj dobroty, či ako si zväčšiť pery bez plastiky.
Vianočna hudba aspoň trochu navodí na Vianoce, keď vonku nie je sneh ... Aká je vaša najobľúbenejšia vianočná pesnička ?? Moja je All I Want For Christmas a potom pesničky od Franka Sinatri Usmívající se

































Komentáre