Výhra=Smola

Ak sa čudujete prečo som dala takýto názov, hneď Vám to vysvetlím. Pred týždňom som vyhrala dva lístky na One Republic do Viedne. Poviete si asi super, to sa málo komu podarí. Áno, aj ja som sa tešila (veď kto by sa netešil,že?). Lenže malo to háčik, nemala som sa ako dostať domov Plačící Koncert sa konal 15.11.2014, takže to bola sobota.
Tak som sa snažila aspoň ich predať, veď aspoň niečo nech s toho mám, nie ? Ale nikto nechcel,lebo to bolo na rýchlo,alebo sa tiež nemal ako dostať domov. No čo, tak mi lístky zostali doma . Videla som ich vo Februári, tak ma to až tak nes.alo. Ale čo si budeme klamať? S.alo to tak či tak... A menšia provokácia od Ryana na TT, keď pridával foto s koncertu ako skvelo bolo a kolko ľudí tam bolo...
Čo už narobím, hádam na budúce to výjde.

Asi náhrada za One Republic. Kamoška mi v pondelok ráno volá : Čo robíš večer ?? Ja:Nič, prečo? Kamoška : nechceš ísť somnou na koncert Tomáša Klusa do Levíc?

Jasné, že som šla. Toto je jeden z mála s českej hudobnej scény čo mám rada.
Koncert začal presne o 19:00. Tomás prišiel v tielku, v trištvrťových teplákoch a bosý. Na stage mal kopec vecí, najmenej 5-6 gitár, bubny, repraky, plyšového tigra,flašky z vodou atď.
Začal skôr s tými depresívnejšimi pesničkami potom pokračoval s veselými. Po každom songu sa rozprával s publikom, srandoval a vymýšla inprovizačné rýmy. Ktoré btw. dávali aj zmysel.
Nemal problém ísť dole do davu, pofotiť sa,porozprávať dokonca zatancovať toho jeho slávneho morského koníka. (Kto nevie ako tancuje morský koník, dajte si do youtube tomas klus-morsky konik).Celý koncert trval 2a pol hodiny !!! Poviem Vám to bol môj najdlší koncert, ale zato fantastický a tak dobre som sa už dlho nezasmiala.

Komentáre