Prague

Ako som slúbila, že sa pokúsim pridať článok o Prahe , tak je to tu . Usmívající se
Cestovala som skoro ráno, bus mi išiel o 6.30 , do Prahy som mala prísť o 13.30 . Lenže v Ba v tuneli bola menšia havárka, tak som prišla do Prahy o 13.50. Cesta bola dlhá, ale dobrá . Trochu aj spŕchlo, bála som sa že v Prahe bude pršať, našťastie nepršalo. Kamoška ma čakala na buske a potom sme metro išli k nej , kde som sa vybalila najedla a odýchla chvílu.
Večer sme išli trochu von , pozrieť nočný život. Okrem nej išla s nami aj jej kamoška a zároveň spolubývajúca. Zakotvili sme v takom malom pube,kde sa konala akurát Karaokeshow. Ochutnala som Krušovice (pivo) ja moc pivo nemusím, mne sa z neho len grgá. Smějící se K nášmu stolu prišiel jeden chlap cca 35 ročný a opýtal sa či by sme si sním a s jeho kamošmi nezaspievali, a keďže sme slovenky mohli sme si vybrať niečo slovenské. Ja si spievam jedine doma v kuchyni pri mopke.Smějící se Ale kamošky kedy si spievali v zbore, tak ho hovorila že nech idú bude sranda. Trochu to trvalo,kým sa osmelili ale napokon išli. Spievali pesničku od Richarda Mullera - Poschodoch. Ja som ich fotila. Priznám sa, že kamošky som poriadne ani nepočula, pretože tí chlapi ich prekričali. Ale bola sranda počúvať spievať čechov po slovensky, nič v zlom ale česi keď hovoria-spievajú slovensky trhá mi to uši (pri niektorých),ale zároveň je to chutné ako sa snažia. Len som sa divila, že niektorý česi nerozumejú slovenčine,keď na nich hovorí niekto slovensky.
Okolo pol 12 sme už boli doma , lebo inak by sme už nemali metro. Ale spať sme išli cca o 2 ráno.
Na druhý deň (Sobotu) som mala celodennú prehliadku. Kamoška ma zobrala na Vyšehrad- bola tam prehliadka obrazov jednej kanaďanky- potom výstava gotického sklepu-Národní Hrbitov (kde je napr. pochovaný aj Bedrich Smetana)-Bazilika-Pražský Hrad-Staro Námestie (čokoládovňa-manufaktory-suveníry)-Karlov most-Orloj ... A zhodou okolností na Straro Námestí sa konal Signál Fest (asi bol aj u nás v BA) a to bolo vážne pekné.
V nedeľu som sa mala stretnúť s ďalšou mojou kamoškou, ta nás zobrala do obchodného centra Harfa, do vtedy som nevedela kde je O2 aréna , už viem . A posledný deň (pondelok) som bola na Václavaku - v Lucerne a v mojom vytúženom Starbuckse. (Je mi to vzácne,lebo my to tu nemáme a ešte som tam nikdy nebola). Nedala som si kávu, ale ovocný fresh studený nápoj.
Domov som išla okolo 22.00 hod. Domov som prišla o pol 5 ráno.
Poviem Vám toto bol môj najkrajší víkend plný skvelých zážitkov. Stretla som skvelých-vtipných-príjemných ľudí. Videla som krásne miesta , zažila čo za normálnych okolností nezažijem.
Nechcelo sa mi odísť, ale musela som. Plačící Ale určite sa tam ešte vrátim! Ten čo ešte nebol v Prahe , tak nech sa okamžite pobalí a ide ! Vážne, krásne miesto-mesto...
Hodím Vám aj sem pár mojich foto, čo som nafotila. Nemôžem všetky,lebo je ich je strášne veľa.

Komentáre