One Direction October news 2014


A predsa ste sa dočkali!! Konečne tu mám pre Vás niečo o 1D, ja viem že to dlho trvalo ale mám určité problémy s pridávaním článkov.... A cez tablet sa mi to dosť zle pridáva.

Našla som krásnu kresbu Liama , čo vy nato ?

Chalni podpisujú už aj boty...

Niall bol na golfe v Tampe a Liam zas v kine na filme Anabelle .

Príchod Harryho a Nialla do Atlanty

Foto s fans , ale keď pozerám na tie foto tak neviem kto si to viac užíva ...Či chalani alebo fans Smějící se


Všetci chalani pekne pokope Mrkající 5 Seconds of Summer aj One Direction

Liamov insta


Tu sú foto s koncertov, máte tam mix z Miami-Tampi-Atlanty...Inak ten Harryho nový účes je zaujimavý,čo si myslíte?


Toto je tak nádherná foto, ako nebo a nie ako publikum !!!

Chalani a nie len oni ale aj ďalší umelci naspievali charitatívny song ... Musím povedať, že klip sa mi velmi páči taký kreatívny som už dlho nevidela .


Ešte som našla takú to peknú koláž chalanov

Komentáre