30 Seconds To Mars-Slovakia-TopFest

Konečne sa sem dostávam ! Som si vedomá, že som tu dlho nebola, ale viete povinnosti nepustia a cez víkend ako už podľa názvu titulku tušíte bola som na TopFeste. Úžasný
Bola som iba na 1 deň a to 28.6. Asi už tušíte, že prečo práve tento deň. Na TopFest som išla ,len kôli tomu že tam mala vystupovať kapela ktorú zbožňujem 30 Seconds To Mars ! <3 Nebudem opisovať cestu a samotný festival ... Môžem to zhrnúť počasie bolo skvelé aj som sa opálila,cesta pomerne rýchla . Na topfeste bolo všetko možné aj nemožné...Jedlá od výmyslu sveta-kolotoče -bazénik s vodou ,kde si chalani mohli zahrať futbal atď.
Okrem 30 Seconds To Mars som videla aj Mandrage ,na ktoré som sa tiež tešila. Nesklamali! Boli super zaspievali aj staršie hity aj nové veci , na konci rozhádzali ich náramky a Matiaš aj svoju paličku ... Potom som videla Zuzanu Smatanovú - Billy Barman-Konflikt (to bolo niečo strašné ,ale čakala som od pol 4 poobedia pred stagom ,kde mali hrať 30STM. Veď čo by ste neurobili pre svoje lásky ?
Chalani začali hrať o 22:10 svoj koncert odštartovali pesničkou :
Birth ,Night of the Hunter ,Search and Destroy ,This Is War, Conquistador ,Kings and Queens, Do or Die ,End of All Days, City of Angels
Akusticky: Save Me ,Hurricane, Attack (iba refrén) ,The Kill (Bury Me)
Prídavky: Closer to the Edge ,Up in the Air

Boli iba 2 Tomo a Jared , tí čo majú radi alebo milujú 30STM budú vedieť prečo ... Nebudem to sem rozpisovať . Myslím si že aj keď boli iba 2 urobili skvelú show Jared nesklamal svojím svojráznym outfitom. To sa ani nedá definovať čo to bolo Smějící se Tomo bol taká klasika , ako keby tmavo-modré tepláky-tričko-mikina-čiapka. Na pódium prišiel ako král , s korunou na hlave a v ruke mal bielu vlajku s modrým triádom. Keď dospieval, začal sa rozprávať s ľudmi vitiahl si jednu babu s chalanom na podium . Pytal sa ich s kadial sú ... Baba bola zo Sobraniec (snažil sa to zopakovať,celkom sa mu to podarilo) strašne bol zlatý . Baba ho hneď obímala, ani sa nečudujem každý by využil túto príležitosť. Potom hovoril že v tejto krajine žijú veľmi krásni ľudia, ženy, ale aj muži, asi by som mal porozmýšľať, či si tu nenájdem matku svojich detí... Že mu chutilo jedlo ,krásna krajina -prostredie . Keď ma začať spievať pesničku City of Angels,tak hovoril že sa tu cíti ako doma...Pri pesničke City of Angels sme si nachystali plagátiky ,kde bolo napísané We Love You a mávali sme nimi, ale ja som si urobila špeciálny na pol metra výkresu ...A tiež som ho ukázala počas tej pesničky a Jared si ho všimol, usmial sa na mňa a ešte aj ukázal na môj plagát. Bol to úžasny pocit, že si ho všimol a že sa mu páčil. <3
Potom si na pódium zavolal ešte 4 chalanov, ale tí mu zrejme velmi vela nerozumeli , pretože mu ani nevedeli velmi dobre odpovedať. Potom sa pýtal, že kolko trvá festival a kolko sme tam už. A bol prekvapený , že na to že sme tam boli 3 dni (niektorý) máme kopec energie ako keby sme tam boli 1 deň. A že asi prvé čo urobíme,keď prídeme domov bude, že sa osprchujeme. Lebo to cítiť. Smějící se Spieval akusticky a pýtal sa nás čo chceme ,aby zahral .. Ja a jedna baba sme kričali The Kill, pozrel sa na nás a zahral to , potom zahral Hurricane (tak velmi som ju chcela počuť na živo a splnilo sa mi to ! )Ľudia si vychutnávali jeho akustické vystúpenie, tak ani velmi nespievali ,ale potom už začali (to sa nedá nespievať ). Behal s našou vlajkou a potom si ju aj omotal okolo krku a povedal že bude náš prvý slovenský hrdina ako Iroman.
Nemohli chýbať balóniky ,farebné a aj biele konfety. Ale tie som čakala na konci ...Bol to krásny pohlad ako to padalo,mala som ich všade. Usmívající se
Ťažko sa niečo popisuje,keď to človek nezažije na živo. Veľa ľudí sa sťažovalo,že čakali niečo viac , že nespieval refrény a výšky, že vela nechával na pubikum ...Ale podľa mňa urobil skvelú show, keď tam je iba on a Tomo , je to hneď iné...Samozrejme ,že by to bolo iné aj keby tam bol Shannon a chýbal by Tomo.. Pretože oni tvoria skupinu všetci dokopy a nie Jared a skupina, ako to veľa ľudí píše. Čo sa týka Jaredovho spievania nemôžem nič vytknúť spieval na živo, nespieval falošne a výšky? Veď vytiahol, že nespieval vždy ? A čo je na tom ? Viete si predstavit každý večer alebo každý druhý večer spievať takéto výšky? Veď do mesiaca by prišiel o hlas ..A niekedy na druhý deň ma premietanie Artifactu,kde zas musí hovoriť. My možeme byť radi,že dal zo seba to čo dal. To že necháva fanúšikov spievať , a vy si myslíte, že im to vadí ?? Kudne by aj celý konert zaň ho odspievali. Pri ich pesničách néjde nespievať.
Skákal-Tancoval-Bláznil sa -Bavil Publikum ...Viac krát povedal ,že nás miluje ,či sa bavíme a uživame show,či ich vidíme 1x ,lebo oni áno. S Tomom nečakali také úžasne publikum a obávali sa ako tu bude,lebo človek má vždy obavy s miesta kde ide 1x. Nevie čoho čaká.
Povedal,že sa mu tu tak páči že určite vráti znova-znova a znova, pokiaľ to my sami budeme chcieť a prídeme na koncert .(No kto by už nešiel na ich koncert??)
Po slovensky nepovedal nič,ale chcel počuť nás aký máme my akcent...Tak sme kričali my Slovakia...A potom jeden chalanko čo bol na pódiu povedal BAVTE SA ...Jared len pozeral naň
ho a na publikum a povedal ,že nevie čo povedal Smějící se.Tak sme mu kričali späť Have Fun .Bol presne taký istý ako keď som pozerala nejaké video na Youtube , nebol namyslený alebo niečo podobné ... Zbožnujem keď povie JESUS alebo Fucking... Nevinný
Show zakončili pesničkou Up in the Air a samozrejme ,že aj teraz si povyberal ľudí na stage ako to robí aj na iných koncertoch.
Neviem čo by som Vám mala ešte napísať , bola to pre mňa najlepšia-najúžasnejšia noc v živote!!Konečne som ich videla a počula na živo, bola tak blízko .Aj keď som nebola na pódiu a nemala kúpený lístok na stretnutie snimi , vôbec mi to nevadí pretože som vďačná aj zato že som ich mohla vidieť-počuť a že si všimol môj plagát a páčil sa mu. Mrkající Jedine čo mi vážne vadilo a najmä chýbalo bol SHANNON a jeho bubny !! Najviac som sa tešila naň ho a nato ako uvidím na živo jeho vášen pre bubnovanie ..Plačící Bohužial sa stalo,to čo sa stalo... a ja budem veriť že ešte sa vrátia na Slovensko ako Jared slúbil, a príde aj Shannon a ja ho konečne uvidím na živo a nebudem len pozerať na videa v pc ... A potom už môžem aj pokojne umrieť .
Preto jedine čo môžem ešte napísať je DREAMS COME TRUE !! All we need is faith ,Faith is all we need. Neprestante veriť svojim snom, je jedno ako sú bizarné sú to vaše sny ,ktoré môžete premeniť na skutočnosť!!

Pridávam sem aj pár videí : (Pri videu CoA,kde ukazuje rukou do davu,tak to ukazoval na mňa :3 )






Komentáre