New Music - March

Prepáčte , že cez Víkend ste tu nič nenašli ,ale nemala som čas sem zavítať.
Ale dnes mám pre Vás pripravenú ďalšiu dávku dobrej a hlavne novej hudby. Fanúšikovia Lady Gagy sa možu po dlhšej dobe tešiť na jej new clip G.U.Y. Ktorým dobehla v dĺžke clipu asi aj skupinu 30 Seconds To Mars . Pretože jej clip je ako krátky film , trvá totiž až 11:46 min.!
Okrem nej tu mám aj Jennifer Lopez , ktorá sa nám tak trochu "rozrappovala " a v jej clipe nájdeme kopec sexy chlapov.. Veď posúdte sami . Ak más chuť riadne si zatrsať ,tak rozhozne s Austinom Mahone a s Pitbulom! MMM Yeah A určite ten to clip je lepši ako ten prvý . Babenky čo majú radi chalanskú skupinu The Vamps ,tak mám pre nich novinku Last Night. Zatiaľ je to iba audio , ale myslím si že Calvin Harris spraví aj clip na jeho new song Summer. Máme tu aj zaujimavú kombináciu a tou je Zedd ft. Matthew Koma a Miriam Bryant .Coldplay majú tiež ako Calvin Harris iba audio songu Magic.
Justin Timberlake vypustil skvelý song, ale o to krajší clip Not A Bad Thing. Našla som aj takú trochu bláznivú vec Duke Dumont - I Got U . Úplne čerstvá ,len niekoľko hodinová novinka od susedov Čechov od ATMO Music- Polety . Ben Cristovao pred nedávnom vydal svoj album MADE IN CZECHOSLOVAKIA a teraz Vám predstavujem z neho ďaľšiu "BOMBU" ,ktorá sa volá MAM . U Čechov (bratov) ešte ostanem ,pretože ak poznáte rappera Marpa , tak spojil to s Hard Targetom a vznikla s toho nádherná skladba Emma.
Cher Llyod predstavila svoju novinku Sirens v akustickej verzii , čo na ňu poviete ? Okrem toho , že predstavila svoju novinku má aj duet s Demi Lovato , tí čoho ešte nepočuli , nech sa páči . Ešte som nenašla official clip Nicki Minaj na song Silence , tak som Vám zatiaľ hodila audio . Kylie Minoque je stáke kosť, môžete sa o tom presvedčiť v jej najnovšej novinke Sexercize. A zakončíme to songom Loud-Like-Love.

Komentáre