One Direction - Diana

Ako ste si mohli všimnúť One Direction majú vonku ďaľšiu skladbu vonku s pripravovanéhp 3 albumu . Volá sa Diana ( krásny nazov Nevinný a nie je to len tým , že sa ja tak volám) ,ale všeobencne su krásne slová v tej piesni. Dám Vám sem preklad aj so songom ( je len na Vás , či si ho pustíte ) .
Na předních stranách, všechny tvoje fotky
Oni tě dělají tak malou
Jak nemůžeš nikomu chybět.
Nikdy bych s ní nezacházel špatně
Nejsem násilník
Mluvím jiným jazykem
ale stále slyším tvoje volání

Diano
Nech mě být tím
kdo zapálí ohěň uvnitř těch očí
Můžeš mě mít
Ani mě nemusíš znát
ale cítím tvúj pláč
Diano,
nech mě být tím
kdo zvedne tvé srdce
Zachrání tvůj život
nemyslím si, že si to uvědomuješ
Zlato, ty mně zachráníš

Jsou to teprve čtyři měsíce, ale
ty si spadla tak daleko
Jak by se někdo mohl splést
Chci tě oslovit
chci prolomit tuhle zeď
Mluvím jiným jazykem
ale stále slyším tvoje volání

Diano
Nech mě být tím
kdo zapálí ohěň uvnitř těch očí
Můžeš mě mít
Ani mě nemusíš znát
ale cítím tvúj pláč
Diano,
nech mě být tím
kdo zvedne tvé srdce
Zachrání tvůj život
nemyslím si, že si to uvědomuješ
Zlato, ty mně zachráníš

My všichni potřebujeme něco
Tohle nemůže být teď konec,
Kdybych jí mohl držet
Přísahám nikdy bych tě nepustil

Diano
Nech mě být tím
kdo zapálí ohěň uvnitř těch očí
Můžeš mě mít
Ani mě nemusíš znát
ale cítím tvúj pláč
Diano,
nech mě být tím
kdo zvedne tvé srdce
Zachrání tvůj život
nemyslím si, že si to uvědomuješ
Zlato, ty mně zachráníš

Oh ah oh
Diano
Oh ah oh oh oh oh oh oh
Diano
Baby,ty mně zachráníš
Oh ah oh
Diano
Oh ah oh oh oh oh oh oh
Diano
Baby, ty mně zachráníš



Skratke preložené :
Jedná sa o to že chalani nazvali svoj album polnočné spomienky pretože je to venované fanúšikom ,ktorí sú hore celú noc debatujú o tom že či spáchať samovraždu , či ich život stojí žiť naďalej . Pieseň Diana je pre fanúšikov ,ktorí majú samovražedné sklony ,alebo sa sebapoškodzujú . Chalani používajú meno Diana , pretože princezná Diana trpela depresiami a oni nás porovnávaju s princeznou Dianou . Čo je aj dôvod ,prečo je ako keby koruna na ich parféme Our Moment .

Jedna directionerka napísala toto na youtube a mne sa to veľmi páčilo ... (Myslím ,že si to viete aj sami preložiť)

They choose the name diana because princess diana had a deprassion like some real directioners and we are they princess and that's why the bottles of our moment are shaped like a princess
This whole song is about us, directioners, who fights and we who saved their life and they, one direction, saved ours.




-Harry bol v Londýne , kde bol pozrieť Galériu

-Harry si bol s Niallom zahrať golf

- Liam si zas bol zaplávať v hotelovom bazéne a aj zaboxovať
Aj Harry si bol zacvičiť
Foto s fanúšikmi :


-Chalani sú už v Austrálii a majú už za sebou aj svoj koncert v Adelaide .
Foto s koncertu :
Niall bol na tréninku fotbalového týmu v Melbourne.

Malá Lux začala chodiť do škôlky (bože ako to len letí )
Taká maličkosť , čo pridali chalani na instagram

Toto sú ich termíny a miesta koncertov :
Sep 23rd » Adelaide Entertainment Centre, Adelaide, AUS
Sep 24th » Adelaide Entertainment Centre, Adelaide, AUS
Sep 25th » Adelaide Entertainment Centre, Adelaide, AUS
Sep 28th » Perth Indoor Arena, Perth, AUS
Sep 29th » Perth Indoor Arena, Perth, AUS
October 2nd » Rod Laver Arena, Melbourne, AUS
October 3rd » Rod Laver Arena, Melbourne, AUS
October 5th » Allphones Arena, Sydney, AUS
October 6th » Allphones Arena, Sydney, AUS
October 10th » CBS Canterbury Arena, Christchurch, NZ
October 12th » Vector Arena, Auckland, NZ
October 13th » Vector Arena, Auckland, NZ
October 16th » Rod Laver Arena, Melbourne, AUS
October 17th » Rod Laver Arena, Melbourne, AUS
October 19th » Brisbane Entertainment Centre, Brisbane

Komentáre