Nitra - Joj

V Nedeľu som bola v Nitre , pretože tam bola Joj-ka v meste .... Tak prečo nevyužiť tú príležitosť a neísť sa pozrieť .
Poviem Vám oplatilo sa Usmívající se Videla som skoro všetkých s Peneláku , okrem " Masláka " Plačící asi skoro odišiel .... Bola aj autogramiáda , ale mne sa nechcelo čakať 3-4 hod. Radšej som si išla pozrieť program . Vystupovala "Sonička " s paneláku , kapelka s Vráblou , Peťo Cmorík aj s Mirkou Partlovou (od nich mám aj autogram Úžasný ),či česká speváčka Katarína Landlová (bola v ČSMT).Keď už som pri ČSMT ,poznáte toho malého-chudého Miška s ktorého si Pyco s Jakubom robia srandu ?? Tak ten tam bol tiež so svojou kapelou, a poviem Vám spieva velmi dobre . Od nich mám aj autogram .Úžasný Potom tam bol aj kapela For Some One , môžete ju poznať s ČSMT .Spievali pesničku aj od Little Mix - Wings . Spievajú dobre ,ale nepáči sa mi až tá propagácia ich ( Panelák ,NR ) pretože mi to príde nefér voči ostatným .
Moderovali to Voštinár s Hudákom , mám pre Vás aj foto .








Komentáre