This is Us

Týždeň som tu nebola ,ale tóľko news ohladom 1D , že sa nestačím čudovať.

Zayn sa s Perrie 18.8 zasnúbil
-toto je jej snúbný presteň, čo naň hovoríte?

Zayn napísal na twitter


Perrien brat potvrdil zásnuby ,tiež na twitteri
Liam má novú babu , volá sa Shopia Smith


Takto boli oháknutý chalani na premiere svoj ho filmu This is Us v Londýne


Samozrejme ,že chalanov bola podporiť ich rodina a kamaráti







-Chalani boli na koncerte Johna Mayera 23.8

-John Mayer daroval gitaru Nailovi

-Vystupovali 23. 8 v Today Show

-Nail sa stretol aj s členom skupiny Train

- 22.8 robili interwiev pre The Today Show

- 20.8 bola premiera This is Us v Londýne

-19.8 robili interwiev pre Kiss FM UK

-18 .8 bol Nail na festivale V

-21.8 robili chalani interview pre BBC Radio 1

-Zayn prekonal 10 000 000 followers na twitter

Chalani pre časopis The Sun


Videli ste už celú reklamu na ich parfém ??? DOKONALÁ


Mám pre Vás video s cz titulkami ,keď natáčali klip Best Song Ever

 


Na koniec tu mám ešte túto foto , mne sa velmi páči


NA KONIEC MÁM PRE VÁS 3 OTÁZKY A BOLA BY SOM RADA ,KEBY STE MI NAPÍSALI VAŠE NÁZORY/ KOMENTY :

1. ČO HOVORÍTE NA ZÁSNUBY ZAYNA A PERRIE ?

2. AKÝ MÁTE NÁZOR NA SOPHIE SMITH ?

3. KTO Z VÁS SA CHYSTÁ NA THIS IS US ?

Komentáre