This Is Us - Slovakia



Pekné zakončenie leta ,tak konečne som videla aj ja This Is Us. Musím povedať , že tak dlho som sa dobre nezasmiala ako na tom to filme .A
Ako sme vstupopali do kina sme dostali okrem 3D okuliarov aj plagát s perom ,na ktorom je logo 1D .



Sorry za kvalitku foto, ale vidno o čo sa jedná . S tými 3D okuliarmi som sa fakt citíla fakt ako na ich koncerte .
500 × 280 - tumblr.com

Poriadne ani film nezačal a baby už začali pištať , to som ešte nezazižila Smějící se to som bola rada , ze boli titulky aspoň som si prečítala čo hovoria ,lebo keby neboli nepočula by som .
Ešte sa mi nikdy nestalo , že by sa v kine pišťalo či tlieskalo - fotilo alebo spievalo ... Ale Directionerky sú schopné všetkého . Úžasný
Ten film bol fakt skvelý tie efekty - pesničky , no najviac som sa zasmiala nad ich hláškami medzi sebou , čo majú.
Páčilo sa mi ako to tam všetko rozprávali začiatky - súčasnosť ,že ukázali niečo zo svojho domova a svoju rodinu .
Niekedy ich vážne lutujem ,keď chcú ísť len tak po meste ... To nie je vôbec možné pre nich ... Alebo ako Liam hovoril , že by chcel babu ,ktorá by ho chcela takého aký je a nie preto kto je ... A to je podľa mňa fakt ťažké rozoznať v ich brandži . Páčilo sa mi ako sa bláznili a poprehánali tu svoju ochranku . Musia mať dobré nervy na nich Smějící se No čo Vám viac o tom budem hovoriť , ten kto to videl musí byť taký nadšený ako ja a ten kto to nevidel odporúčam pozrieť si to .
Chalani fakt prešli kus cesty a veľa toho dokázali , preto som na nich hrdá .
Na konci ako skončil film v kine urobili ešte takú tombolu 1 . cena bola kniha 1D a 2 . vec bola taštička s kozmetikou . Aj to bolo pre mňa po prvé v kine . V kine som videla aj nejakých chalanov , čo som bola prekvapená . Neviem či išli za
" trest " so svojimi babami ,alebo dobrovolne . ( Directioner )

Ešte sem pridám gify s filmu a video ,ktoré pridal Liam na svoj FB.

http://24.media.tumblr.com/2f758e67f4b00da2adcbcbd78ef37c73/tumblr_mrq1nyj9LS1rtwb5po1_500.gif


500 × 250 - tumblr.com


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9aE5RGEbywg#t=173

A na koniec som si urobila ešte jedno potešenie a kúpila si druhý diel 50 Shades of Darker .

Ak ste boli tiež na This Is Us , napíšte mi Vaše názory a kde ste boli ......Mrkající

Komentáre