Best Song Ever

-No určite ste už videli nový clip One Direction ... Čo naň hovoríte ?? Like - Dislike ?? Kto sa Vám najviac páči v clipe ??
Poviem Vám ja som sa teda riadne zasmiala Smějící se Zayn je fakt krásny a tie jeho oči , Nialla s Lousiom teda perfektne zamaskovali , Harry je taký chutný ako Marcel Smějící se a Liam ?? No koniec ako "teplý" choreograf... Ale viete čo ? A ešte keď pozeral na Zaynov zadok Smějící seZdása mi ako keby ich hlasi dospeli Vám nie ? Najviac sa mi páči pasáš ,keď Harry začne spievať a "vyštartuje" po Niallovi . A ako balí
" Veronicu " haha jednoducho neodolateľný je tam ... Mne sa vždy páčil najviac Zayn ,ale teraz sa to mení na Harryho a Liama ... Liam keď je zarastený je podľa mňa hot...Čo si myslíte vy ?? Ale v skratke povedané vždy vedia prekvapiť a pobaviť , milujem na nich ich kreativitu a aký sú bláznivý ... Vy čo na nich milujete ???








Mám tu pre Vás aj preklad pesničky :
Jonny: Tak jsem ji řekl 'Angelino, chci, opravdu, opravdu chci. Ale co Brad? Brad je pro mě jako slunce'.
Harvey: Jsi dobrý muž.
Jonny: Já vím. Vstupte!
[Harry]
Možná je to tím jak vešla (WOW)
Přímo do mého srdce a ukradla ho
Přes dveře a kolem stráží (WOW)
Prostě jako by to už vlastnila.
[Zayn]
Řekl jsem : "Můžeš mi to vrátit zpátky?"
Ona řekla : "Ne ani v tvých nejdivočejších snech."
[Všichni]
A tancovali jsme celou noc
Na nejlepší song všech dob
Znali jsme každý řádek
Teď si nemůžu vzpomenout
Jak to jde ale já vím
Že na ni nezapomenu
Protože jsme tancovali celou noc
na nejlepší song všech dob
[Niall & Všichni]
Myslím že to bylo "oh, oh, oh"
Myslím že to bylo "yeah, yeah, yeah"
Myslím že to je...
[Liam]
Řekla, že se jmenuje Georgia Rose (WOW)
A její táta byl zubař
[Harry]
Řekla že mám špinavá ústa
(Mám špinavá ústa)
Ale políbila mě jako by to myslela vážně
[Niall]
Řekl jsem : "Můžu tě vzít s sebou domů?"
Ona řekla : "Ne ani v tvých nejdivočejších snech."
[Všichni]
A tancovali jsme celou noc
Na nejlepší song všech dob
Znali jsme každý řádek
Teď si nemůžu vzpomenout
Jak to jde ale já vím
Že na ni nezapomenu
Protože jsme tancovali celou noc
na nejlepší song všech dob
[Niall & Všichni]
Myslím že to bylo "oh, oh, oh"
Myslím že to bylo "yeah, yeah, yeah"
Myslím že to je...
[Louis]
Ty víš, že já vím, že víš
Že si tě budu pamatovat
Já vím, že ty víš, že vím
Že si mě budeš pamatovat
[Zayn]
Ty víš, já vím, ty víš
Budu si tě pamatovat
Já vím, ty víš,
Doufám, že si budeš pamatovat
Jak jsme tančili
Jak jsme tančili
[Harry]
Raz, dva, raz, dva, tři!
[Zayn]
Jak jsme tančili
[Všichni]
A tancovali jsme celou noc
Na nejlepší song všech dob
Znali jsme každý řádek
Teď si nemůžu vzpomenout
Jak to jde ale já vím
Že na ni nezapomenu
Protože jsme tancovali celou noc (Tancovali, tancovali) na nejlepší song všech dob
A tancovali jsme celou noc
Na nejlepší song všech dob
Znali jsme každý řádek
Teď si nemůžu vzpomenout
Jak to jde ale já vím
Že na ni nezapomenu
Protože jsme tancovali celou noc
na nejlepší song všech dob
[Niall & Všichni]
Myslím že to bylo "oh, oh, oh"
Myslím že to bylo "yeah, yeah, yeah"
Myslím že to je...
[Zayn]
Nejlepší song všech dob
Byl to tvůj nejlepší song všech dob
Byl to tvůj nejlepší song všech dob
Byl to tvůj nejlepší song všech dob

NEWS:
-Na twitteru sa práve držia trendy: #onewayoranother a #BestSongEverToday
-Best Song Ever je číslom jedna v 61 zemiach ,napr. Amerike, Fínsku, Dánsku, Írsku, Japonsku, Nórsku, Švédsku, Pólsku...
- Zajtra (čiže už dnes ) to sú 3 roky od vzniku One Direction. (Btw . moja mamka má dnes narodky)
- Directioners sú rozhodnutí rozbiť rekord na VEVO s novým videoklipem, pozerajte na videoklip čo nejviac to pôjde a pomôžte rozbiť rekord.
-Včera bola na MTV vyhlásená súťaž, aby si fanúšikovia zvolili kráľa/kráľovnu leta. Hlasovať môžete pomocov twitter účtu tým, že napíšete "#MTVHottest One Direction" Chalani sú zatiaľ na prvom mieste, mají cez 10 mil.hlasov. Hneď za nimi je Justin Bieber so 7 mil. a na krásnom treťom je Demi Lovato s milionem. :)
-Niall sa stal strýkom

-Chalani zas fotia nový , ten Liam no akože hotová som...(Nemám všetkých,ale keď budem mať pridám)


Tour:
Jul 2 » Izod Center, East Rutherford, US
Jul 4 » Bell Centre, Montreal, Canada
Jul 5 » Hersheypark Stadium, Hershey, US
Jul 6 » Hersheypark Stadium, Hershey, US
Jul 8 » CONSOL Energy Center,Pittsburgh
Jul 9 » Air Canada Centre,Toronto,Can
Jul 10 » Air Canada Centre,Toronto,Can
Jul 12 » The Palace of Auburn Hills, Auburn Hills
Jul 13 » First Midwest Bank Amphitheatre, Tinley Park
Jul 14 » First Midwest Bank Amphitheatre, Tinley Park
Jul 18 » Target Center, Minneapolis, US
Jul 19 » Sprint Center, Kansas City, US
Jul 21 » Toyota Center, Houston, US
Jul 22 » American Airlines Center, Dallas
Jul 24 » Pepsi Center, Denver, US
Jul 25 » Maverik Center, West Valley City
Jul 27 » Rogers Arena, Vancouver, Canada
Jul 28 » KeyArena, Seattle, US
Jul 30 » HP Pavilion at San Jose, San Jose
Jul 31 » Oracle Arena, Oakland, US
Mám tu pre Vás ANKETU , zaujíma ma že aký clip máte najradšej od ONE DIRECTION ... Daj pridať komentár a nájdeš ANKETU...... HLASUJTE!!!!!!!!

Komentáre