Holiday

Táákže decká konečne sa Vám začali prázdniny čó ? Aké boli vysvedčka ? Aj ste niečo zane dostali ?
Ja už do školy nechodím,takže sa Vám nemožem pochvaliť aké som mala .
Sme sa celkom aj dočkali Leta Úžasný , to zas budu spomienky čo ?
Teraz sa Vám začína zaslúžený oddych -voda-ovocie- párty-festivaly-dovolenky- letné lásky atď. Btw. Aj sa niekam chystaté ? na dovolenku alebo nejaký festival ??? Ja či pôjdem na dovolenku nemám zdáni ,ale na festival by som chcela ísť na Befree , neviem či poznáte. To by som už išla naň asi 4 rok . A čo brigády ,chystáte sa na nejakú ,alebo kašlete nato ? Kľudne mi píšte komenty prečítam si a aj odpišem a Btw. Vy ste do konca tyždňa dosiahli a aj presiahli hranicu
8 000 návštevnosť . To je niečo skvelé , FAKT DÍKI . Mrkající Ešte Vám pridám Summer Picture ,nech Vás dobre naladím a navnadím na leto .

A nakoniec pridám new vec od Vladisa s Nicole , volá sa Žijem pre ten to moment. A povedala by som ,že po minulom roku čo Ego prišiel s hitom - Žijeme len raz , sa práve táto vec stane " letnou odrhovačkou 2013" Mrkající Veď posúdte sami.

Komentáre