Avon - Pochod

V Sobotu 15.6 som bola v Bratislave na 5 ročníku Avon -Pochode . Chcela som to sem skôr napísať,ale nejak mi to nevychádzalo .
Bola som s mojou kamoškou ,ktorá sa volá tiež ako ja Dia . O 11 sme vyrazili z jej dediny autobusom ,ktorý bol zajednaný ako zájazd . Pretože išlo viacej ľudí s tej dediny. Do Bratislavy sme prisli okolo 12 : 30 hod. Program sa začínal o 13 : 00 hod. , samotný pochod začal o 15 :00 do 17:30 hod. Mal byť do 18 :00 ,ale boli sme asi rýchlejší. Moderátormi boli Hana Rapantová a Roman Juraško. Známe osobnosti a tváte projektu boli : Zlatica Puškárová , Maroš Kramár, Alena Heribanová ,Martin " Pyco" Rausch , Henrieta Mičkovicová , Karin Habšudová ,Nora Beňačková novou tvárou projektu Avon proti rakovine prsníka sa stala Kvetka Horváthová .
Trasa pochodu bola veľmi dlhá začalo sa to na námestí pri Eurovei-Fajnorovo Nárežie - Hviezdoslavovo Námestie - Hlavné Námestie- Námestie Snp - Michalská - Rybné Námestie a zakončilo sa to tam ,kde to začalo na námestí pri Eurovei .
Keď sme prišli do Bratislavy ,tak sme dostali na úvod Avon tašky v ktorých sme mali Rajec - Malina , časopis Emu , Bebe -Mini, Sprchový Gél - Malina , lízatko Chupa-Chups , a cukríky .Dostali sme aj ružový balón ,kde bolo napísané Avon .
Vystupovali tam napr. Celeste Buckingham so svojou sestreou Carmel, Starmania , Campana Batucada - bubnová show , Peter Lipa , IMT Smile a bola tam aj Daniela Peštová .

Poviem Vám tak ma boleli nohy a nenormálne teplo vtedy aj bolo ... Ale keď sme mali vólno ,tak som si zbehla do Euroveii kúpiť konečne boty Nike,stráášne dlho som zhánala nejake podľa mojich predstáv ale nič som nenašla. Hodím Vám sem aj foto aby ste videli ako vyzerajú . Ani tieto nie su zrovna podľa mojich predstáv ,ale sú dobré a ešte boli aj v akcii tak nekúp to . Potom mamine som kúpila takú tyrkysovú blúzku bez rukávov a keď že v Nedeľu bol Deň Otcov ,tak som samozrejme nezabudla ani na ocina . Jemu som zo srandy kúpila brutálne žlté boxerky ,kde bol obrázok (pozor šmíka sa ) .

Domov som prišla o 20:30 hod. celá zdochnutá ,ale bolo skvelo . A urobila som Vám aj pár foto koláži .





Trošku rozmazané ,ale tu ich vidíte kto tam bol :

Danielu sa mi nepodarilo dobre odfotiť ....


Toto je moja kamoška Dia s Kvetkou :




Dunaj bol stále takto vysoko :
A toto sú tie moje new Nike :





Tak a to by bolo s môjho Diary all ... Usmívající se

Komentáre