I´m Sorry

Chcela by som sa Vám ospravldniť , že som sem dóóósť dlho nič nepridala , ale nestíhala som . Mamina mala meniny takže sa vypekalo pomáhalo čo Vám poviem , veď to poznáte nie ? Potom u mňa bola kamoška aj spala . Sobota je upratovací deň, tákže som upratovala celý deň a v Nedeľu ma zas prišla pozieť kamoška. Nebola šanca sa sem dostať , ale nebojte sa zajtra tu budete mať Music News , zas su nové clipy a priebehu týždňa Vás čaká aj anketa,tak dúfam že budete hlasovať.Potom pridám ďaľšie vecičky od One Direction .MrkajícíA ešte pre Vás pripravujem ďaľší článok o britskej skupine pekných mladých chalanov . Čo si myslíte kto to bude ??? Napíšte mi Vaše komenty .......
Btw. Nezabudnite navštevovať priečinky : Fashion - Picture -House ...... Plus ak máte Twitter follownite si ma https://twitter.com/Diana_Di_Letko ja follownu back Úžasný A ešte sem pridám obrázok koláčikov čo som s maminou robila Mrkající

Komentáre