29.5 . 2013

Prídem sem a pozriem sa na návštevnosť a čo nevidím ?? Že návštevnosť prekročila číslo 3000 , WOW to som nesmierne rada.

Dnes som mala o ničom deň . Bola som dnes v Nitre, že si konečne kúpim nejaké botasky najlepšíe Nike . Ráno som si umývala hlavú , keďže u nás nebolo najteplejšie že si ju vyfénujem. Čo sa stalo ? No zhorel mi fén a to si fénujem vlasy asi raz za rok , inak si ich nechávam ,len tak vyschnúť . Vlasy som nemala poriadne vysušené tak som si dala do Nitri zimnú čiapku , čo Vám poviem úžas . Nenašla som si žiadne botasky , keď áno tak nemali moje číslo . Potom sme sa išli s maminou najesť samozrejme veľký výber , tak si vyberiem a oni mi povedia že zrovna to nemajú . Tak som si dala niečo iné ,ale nik mi nepovedal ,že to bude štípať ako šlak . Behali sme tak po obchodoch a poviem vám všetko čo sa mi páčilo vyzeralo na mne zle .Nerozhodný Ale neodišla som na prázno kúpila som si Bolero ,(alebo ako sa to hovorí ) davá sa to pod väčšie triká . Mám v ružovom a čiernom . Potom "babičkovský " sveter, viete aký je to nie ? Ale je skvelý teplý . Videli ste to že pomaly na konci Mája človek nosí decembrové svetre ??A ešte také pekné naušnice ,ktoré pripomínajú lapač snov .Usmívající se To by bolo asi všetko o mojom " úžasnom " dni. Aký ste mali vy ??



Skoro by som zabudla v Mlynoch bola krásne spravená záhradka, škoda že to nie je všade tak . Tu je pár foto :

Komentáre