Concert Ellie Goulding v BA

Tááák včera som bola na koncerte Ellie Goulding a bolo famózne . Na koncert som išla z domu o pol 5 , o 18:00 sa otvárali brány NTC - Aegon Areny o 19 :00 prišiel na pódium predskokan americký spevák Matthew Koma . Ten je súčasťou viacerých európskych koncertov na turné držiteľky ceny Brit Award v kategórii Critics' Choice.
Ellie prišla presne o 20:00 vôbec nemeškala ako poniektoré hviezdy...
Ale poďme pekne od začiatku . Prišla som tam ,prvého koho som videla bol Andy Kraus . Potom sa tam utvorila taká ako keby kolóna v kruhu. Nik nevedel kam ma ísť , boli 2 druhy lístkov . Tie čo boli objednané s internetu a potom asi kúpene niekde inde. Keď už sa blížilo k 19 :00 hod. tak všetci kašlali na nejakú radu v kruhu a začali sa tlačiť k vchodu. O 19 :10 som sa už konečne dostala do haly, bola obrovská. Mohla som si vybrať či budem sedieť alebo stáť . Rozhodla som sa stáť , lebo keby som sedela Ellie by bola véélmo malá . Tal som išla dolu ,bola som asi v 5 rade... Spieval akurát Matthew , poviem Vám nebol zlý a ešte aj fešák . Spieval do pol 8, potom začali meniť hudobné nástroje a všetko odnášať- prinášať. Odbilo 20 :00 a všetci začali pískať a tlieskať. A na pódium prichádza Ellie s pesničkou Don't Say A Word, mala rozpustené vlasy a oblečená v čiernom .
Ďalšie jej skladby boli : ,Figure 8, Salt Skin a Hanging On , Joy, Explosion , Guns & Horses, (to zahrala na gitare) I Know You Care a cover Eltona Johna Your Song ,My Blood, Only You, Under The Sheets a Anything Could Happen ,( to úplne rozpeckovala ,všetci začali skákať )Koncert sa oficiálne končil hitom Starry Eyed a po búrlivom aplauze prišli vyžiadané I Need Your Love a Lights.
Samozrejme že Vám sem pridám foto a videá .

Ten to plagát nemal chyby, každý si ho fotil .

Toto je Matthew Koma jeho foto mám rozmazané ,takže som stiahla s netu aby ste videli lepšie . A ešte sem hodím jednu pesničku od neho .

A tu sú slúbene videá, kvalita zvuku na nič ,ale to je normál ...




Môžem len toľko povedať ,že kto nebol môže lutovať !

Komentáre