BRIT AWARDS 2013

Včera bolo udelovanie cien Brit Awards v Londýne .
Škótska speváčka Emeli Sandé ovládla udeľovanie tohtoročných Brit Awards. Bodovala nielen v najprestížnejšej kategórii Britský album roka, ale aj v kategórii Britská interpretka.
Väčšinu hlavných ocenených na britských hudobných cenách roka by sme mohli zaradiť do žáneru soul.
V ďakovnej reči samu seba označila za "veľmi netypickú popovú hviezdu" a prezradila, že piesne na album písala preto, lebo nemala dostatok sebavedomia povedať isté veci osobne.
"To, že toľko ľudí sa stotožnilo s týmto albumom a našlo silu v týchto slovách, je pre mňa úžasný pocit a už sa necítim taká osamelá," vyhlásila.
Dve sošky navrhnuté Damienom Hirstom si odniesol aj Ben Howard. Ten sa stal najlepším britským nováčikom a zároveň najlepším britským interpretom.
"Toto je čudné, nie? Naozaj som to nečakal, už len to, že idem na udeľovanie cien, mi urobilo obrovskú radosť, takže odísť s dvoma týmito vecami je úžasné," poďakoval sa.
Cenu dostala aj Adele, ktorá kraľovala vlaňajšiemu ceremoniálu. Nemohla však prísť osobne, keďže sa v Los Angeles pripravuje na svoje oscarové vystúpenie. Za Brit Award v kategórii Britský singel (Skyfall) sa teda poďakovala prostredníctvom video odkazu.
Zo sošky pre najlepšiu britskú kapelu sa tešili Mumford & Sons, ktorí za svoju najnovšiu štúdiovku Babel nedávno získali Grammy. "Sme radi, že sme Briti a radi chodíme po svete a všetkým hovoríme, že sme Briti. Takže sme veľmi hrdí a vďační," uviedol ich spevák.
V medzinárodných kategóriách sa darilo aj ďalším menám.
"Žila som tu, milujem to tu, napísala som tu svoj album a som poctená," vyhlásila Lana Del Rey.
Divákov dojal aj Frank Ocean. "Pred týmto rokom som veľa trofejí vo svojom živote nedostal. Už som ďaleko od práce v neworleanskom fastfoode," povedal.
Za The Black Keys cenu prebral líder Foo Fighers Dave Grohl, ktorý ju prijal so slovami: "Nech žije rock'n'roll."

Výsledky Brit Awards za rok 2012:

Britský nováčik: Ben Howard
Britská interpretka: Emeli Sandé
Britský interpret: Ben Howard
Britská skupina: Mumford & Sons
Britský koncertný interpret: Coldplay
Britský producent: Paul Epworth
Britský singel: Adele - Skyfall
Britský album: Emeli Sandé - Our Version Of Events
Medzinárodná skupina: The Black Keys
Medzinárodná interpretka: Lana Del Rey
Medzinárodný interpret: Frank Ocean


Pridám Vám sem aj pár outfitov ,ako boli hviezdy oblečené ...



A toto je moderátor večera James Corden


A aby ste nepovedali , že som zlá tak sem pridám aj pár videí s udelovania cien Úžasný

Komentáre