Ahojte :)

Takže dlho som Vám sem nič nepísala, tak to idem napraviť.Usmívající se
Ako sa Vám darí v novom roku ? Už je to 2 týždeň . By ma zaujímalo či ste si dali aj nejaké precavziatie.... Ja nie , už dávno si nič nedávam. Riadim sa tým ,že keď chcem niečo zmeniť zmením to kedy budem chceť a nie do nejakého časového limitu.
Mohli ste si všimnúť ,že som trochu zmenila blog. Hádam sa bude páčiť. Rozhodla som sa pre nové Rubriky.
Urobila som to tak, že keď dostanete chuť vidieť a počuť new music tak stačí kliknúť na : New Music a keď budete chcieť vedieť nejaké tie gossip o celebritách tak kliknite na : News in World Mrkající Spravila som ešte jednu Rubriku s názvom Singers , to znamená že tam budem pridávať rôznych spevákov niečo o nich - fotos- videa.
Fashion sa už rozšírilo na 3 priečinky s názvami : Fashion-Fashion 1-Fashion 2 -Fashion3.
Picture je len na 2 priečinkoch,zatiaľ.
Pridala som daľšiu novinku ,ktorá sa volá Houses-Rooms a to sú foto o Domoch , obrázky o luxusních domoch -izbách . Môžete sa pokochať alebo nabrať inšpiráciu ,keby ste chceli prerábať.
Tak keby niečo kľudne mi píšte a dúfam ,že budete spokojní. Úžasný

Komentáre