Sorry

Prepáčte, že som tak dlho neozvala ale nič som nestíhala...
Tak kde začnem ? hm asi tým aké boli Vianoce. Boli super, tak som sa napraskala že som nič nevládala. Konečne som sa dočkala takej pravej kapustnice s hríbmi,mäsom,klobásov Usmívající se lebo počas roka to nie je ono . Neviem ako vy ,ale mi máme rybu ako Pangasa lebo je bez kostí Usmívající se a fajný zemiakový šalát .Samé koláče, no čo vám poviem riadne som sa napraskala Smějící se.
Darčeky ? Bola som spokojná , aj keď som skoro o všetkých vedela. Nebolo tým ,že by som lašovala to už dávno nerobím. Potom to nemá takú iskru pod tým stromčekom,ale bolo to tým že rodičia nevedia čo chcete tak sa vás opýtajú. To je ten lepší prípad ,lebo niektorím dojde fantázie a zostane to pri penizaoch. Ako nehovorím že je to zlé ,ale pre mňa to nie su Vianoce . Vianoce su o tom ,že máte pod stromčekom nejaké darčeky , alebo vy niekoho obdarujete hoc aj neoriginálnymi ponožkami Smějící se .
Som sa ale rozkecala čo ? To aby som už aj skončila ,pridám sem ešte nás stromček ako vyzeral aj s darčekmi Mrkající
Ale na živo to vyzerá lepšie ten stromček Nevinný



A inak pridala som obrázky : Fashion,Picture ,Place... Tak nezabudni mrknúť.Úžasný




Komentáre