Nový článek

Čawte všetci Usmívající se ako ste prežili dnešný deň? Ja upratovaco , ved je Sobota k tomu zachvílu Vianoce takže bol riadny pucung Šlápnul vedle .
Od rána od 10:00 do 17:30 som upratovala ako koniec, som povedala že dnes už ani malíčkom na nohe nepohnem .Usmívající se
Teším sa keď bude 20:20 a na joj plus si pozriem X-Factor mali by tam vystupovať už po 2 krát One Direction s pesničkou Kiss You (ktorá mimochodom bude mať v Pondelok premiéru ,pokiaľ neunikne skôr ako Little Things) . A s X-factoru vypadnú Emblem 3 ... no nič ,ale všimla som si že tí ktorí vyhrajú nejakú súťaž skôr zapadnú ako tí čo vypadli . Veď One Direction je tomu príkladom skončili 3 a pozrime sa ,kam sa dopracovali Mrkající.
Čo by som vám sem ešte takého napísala ?? Hm už ma nič nenapadá tak len toľko ešte napíšem , že sem pridám pár tumblr ktoré sú z nového klipu od One Direction - Kiss You Usmívající se A poviem vám že sa už neviem dočkať toho klipu ,lebo podľa toho to môže byť vážne haluz Smějící se Zayn tam zas robil opičinky Smějící se a plus šeci sú bez trika Wohoo Úžasný.









Ešte som našla také krásne video chalanov ...kde neni čo dodať

Komentáre