Koniec roka

Tak nazačiatok ste si mohli všimnúť zmenu blogu , dúfam že sa vám bude páčiť. :)
Ešte by som chcela poďakovať každemú čo navštívil môj blog. Celkovo vás bolo 810 aspoň čo som videla.
Máme tu posledný deň v roku a tak som sa rozhodla napísať taký krátky súpis môjho celého roka.
Januári sa dá povedať , že sa mi začal posledný ročník . 5 možno sa čudujete že 5, ale je to tým že som chodila na nadstavbu . Poviem vám že ešte 3 roky tak mám doktorát.
Februári som si ťahala otázky na maturu s praxe, ktoré dopadli velmi dobre . :)
Marci sa mi nič takého výnimočneho nestalo :D ,ale bola som na menšom koncerte Majka Spirita inak nič.
Aprili som mala obhajoby z praktickej matury ,ktoré som si pekne obhájila za 1. 21.apríla som sa ostrihala úúplne na krátko ,keby som sa nedala ostrihať tak by som mala teraz vlasy až po zadok.
Máji 27 som chodila po meste s tablom .
Júni som mala narodky 20 rokov . 4 júna som mala odbornú maturu ,ktorú som dala za 2. 6. júna som mala maturu z neminy a dala som ju za 3. 9 júna som mala maturu zo sloviny ,ktorú som dala za 2. A tým pádom sa mi vtedy skončili školské časy.

Júli som bola na festivale Bee Free :) už 3 rok . Bola u mňa neter , asi najlepšie prázdniny boli . A začala som brigádu , v ktorej som vydržala do októbra.
Auguste som bola na jarmoku v NR , plus v BB . To je podľa mňa najkrajšie mesto na SVK.
Septembri som sa prihlásila na kurz angličtiny.
Októbri som sa stala spoluadminkou na stránke My British World na FB. Založila som si aj tento blog.
Novembri sa mi nič zaujímavé neprihodilo . :/
December krásne vianoce a čistá pohoda. :)
Kěď to tak zhrniem "stratila" som a zároveň našla nových ľudí či realne alebo online. :) Prežila som koniec sveta.
A preto vám všetkým prajem krásneho Silvestra a šťastný nový rok . :) Nech je ešte lepší ako bol ten to .

Komentáre