21.12.-22.12

No a predsa sme prežili Mrkající koniec sveta . Ako ste ho prežili vy?? Ja som ho prežila asi tak že som piekla koláče s lineckého cesta , robila si Cookies a upratovala som . A dnes? dnes som varila obed zasa upratovala , mám rada tieto sviatky ale až nato upratovanie. To fakt nemusím . A balila som darčeky ,skoro som na 2 zabudla Smějící se haha som ich tak schovala ,že som ich ani nenašla haha . Dám vám sem aj foto ako som ich pobalila .Usmívající se Inak nerada balím darčeky,lebo to neviem vždy sú tak divne zabalené. Ale viem čo rada robím a to je ,že ich rada rozbalujem. Alebo najradšej mám ,keď ich niekto iný odbaluje čakám na jeho reakciu či sa mu to páči ,alebo nie.To mám zo všetkého najradšej a to je jedno aký je sviatok.Mrkající
Stromček už máte postavený a ozdobený či ešte nie ? Ja každoročne ozdobujem sama stromček,to je pre mňa taký fajný relax pustím si hudbu a mám svoj svet . Usmívající se Ten budem ozdobovať v pondelok . Som pozerala program v novinách čo budú dávať , keď to mám zhodnotiť tak to poviem asi tak to : Celý rok nič v tej bedni nedávajú a potom šetko šlahnú v jeden deň na tú istú hodinu, keby som si aj rozštvorčekovala obraz je to na nič Šlápnul vedle. Ale zajtra určite budem pozerať moju vianočnú klasiku a to je " Matísek se posrál " viete v ktorom filme to bolo ?? Bolo to S tebou ma baví svet. Milujem ten film a vôbec mi nevadí že ho dávajú každý rok .
Urobím si taký malý vianočný zoznam mojích naj filmov a pesničiek .

Pesničky
1.mariah carey all i want for christmas ( to je jedno či verzia s Bieberom ,alebo old)
2. Wham - Last Christmas
3. Justin Bieber - Mistletoe
4.Frank Sinatra - White Christmas
5.Frank Sinatra - Let it Snow
6.Frank Sinatra - Jingle Bells
7.IMT Smile - Najkrajsie Vianoce
8.Iveta Bartošová - Tri oriešky
9.Vánoce, Vánoce přicházejí
10.Každý deň budú vraj Vianoce

11.Train - Shake Up Christmas
12.Coldplay - Christmas Lights

Filmy
1. S tebou ma baví svet
2. Sam doma (vsetky diely)
3. Snouborďáci
4.Sněženky a machři (stará aj nová verzia)
5.Zázrak na 34. ulici
6.Predvianočná nočná mora
7.Láska Nebeská
8.Vianočné prázdniny
9.Princezná zo zlatou hviezdou na čele
10.Perinbaba
11.Popoluška
12.Mrázik


Komentáre