Weekend

Tak čo ako ste prežili víkend?? Ja velmo dobre :) Bola som v kine na Twilight - Breaking dawn 2 , poviem vám bol to skvelý záver filmu . Najskôr to vyzeralo , že nebude happy end ale bol a krásny. Kino bolo také plne ako dlho už nie .Skoro som s kamoškou nemala ani dobré miesta,ale našťastie sme obchitili dobre a ani mi nikto nezavadzal :D Počas filmu také ticho v kino sále ,že by ste aj muchu počuli :D:D Všetci sledovali s napätím a otvorenými ústami čo sa stane .Smějící se
Kto ten film ešte nevidel tak mu vrelo odporúčam ,aby si ho pozrel . Mrkající
Pozerali ste aj X-Factor ? Vôbec sa mi nepáči ako to dopadlo ,obe moje favoritky sa ocitli v ohrození a vypadla Jennel Garcia Zamračený je pravda ,že Paige mám radšej ale aj tak ... No čo už ,Amerika hlasovala.
Dnes pridám zas nejaké tie outfity a obrázky plus new songy :) Napr. od Carly Rae Japsen , Rihanny ,Emily Sande a predstavím vám Austina Mahouna . Usmívající se

Komentáre