London

London

Neviem či máte radi Anglicko-London, britský štýl obliekania alebo či máte radi britskú hudbu ale ja áno.
Páči sa mi ta krajina aj keď som v nej ešte nebola, ale verím tomu že sa tam raz dostanem Usmívající se.
To prostredie , štýly stavania domov ( ocino by povedal ,že mám sedliacky štýl ale zabijem sa keď sa mi to páči?? Nevinný)
V poslednej dobe som si všimla ,že sa mi páči viac britská hudba ako tá americká. Jasné mám tam aj svojich miláčikov v amerike,ale jednoducho britský alebo írsky sú podľa mňa lepší. Ja mam najradšej s britskej scény One Direction(áno aj ja som Directionerka Úžasný )Adele( čo dodať k Adele?? má božský hlas s ktorého až mrazí )Ollyho Mursa,Ellie Goulding a z írskej scény The Script a Eda Sheeran (ten je jednoducho best , tie jeho texty sú jednoducho úžasné).
Móda . Ich móda sa mi páči ,len škoda že niečo také sa nepredáva aj u nás ......Zamračený Tie ich "bagandže", oxofortky a podobné kúsky a o tom že sú tam pekní chlapci asi ani nemusím písať Usmívající se.
Dnes som pridala foto módy najmä s britskou tématikou .Úžasný

Komentáre