Známi-Neznámi

Každý z vás určite chodí na youtube :) a počúvate tam svojich miláčikov...
Neviem ako vy ,ale ja si vypočujem aj niečo iné...Mám tym na mysli ľudí ,ktorí nie su známi ale spievajú pesničky od známich ľudí napr. Bruna Marsa, Katy Perry, Chrisa Browna alebo One Direction...
Veď aj miláčik celého sveta Justin Bieber sa tak preslávil, že si spieval pesničky od známich interprétov a hodil ich na youtube .
Tak by som vám chcela predstaviť pár umelcov,ktorý sú fakt dobrý . :)
Takže na úvod by som vám chcela predstaviť pár dievčat a jednoho chlapca, ktorí hudbu milujú natoľko, že jej neváhajú obetovať väčšinu svojho času.

Maddi Jane
Toto 12 ročné americké dievča, pochádzajúce z Chicaga, má zlato v hrdle. Jej coververzie pesničiek majú niekoľkomiliónovú sledovanosť, ľudia ju zbožňujú a úprimne? Ja tiež!
Maddina verzia piesne Price Tag od Jessie J dosiahla za tri dni vyše milión zhliadnutí! Takže, nech sa páči, tu je zopár jej videí.
Christina Grimmie

Ďalšia Američanka. Ďalší talent. Má 17. A jej hlas je božský. Asi sa opakujem, ale vhodné superlatívy sa hľadajú ťažko. Nebudem sa tu zajakávať a hodím vám sem rovno názornú ukážku.

Sam Tsui

Tento, pôvodom čínsky chalan je geniálny. Má 22 a myslím, že vôbec nezaostáva za predošlými dievčatami.Nahral spolu s Christinou coververziu Just a Dream od speváka Nellyho. A tu sú jeho ďalšie videá.

tu je spolupráca sama tsuia a christiny grimmie


Rozhodla som sa vám predstaviť trochu viac ľudí , lebo ich je viac čo majú skvelí talent .
Jednoducho ma títo ľudia udivujú, tie ich hlasy sú dokonalé a také výnimočné, že by som mala až výčitky svedomia, keby som ich aspoň trošičku nespropagovala.
Sú traja. Dve dievčatá a jeden chlapec. Američania. Čo ich spája? YouTube popularita a myslím, že zaslúžená. A podľa môjho skromného názoru sú naozaj geniálni.

Alex Goot
Xy ročný chalan z New Yorku, ozajstný talent! (Sorry, ale ja som fakt nikde nenašla koľko má rokov a dosť ma to štve!). Jeho hlas je výnimočný, taký nápaditý a mňa zaujal hneď ako som ho počula prvýkrát. Predpokladám ,že každý z vás pozná skupinu One Direction... :) na youtube je strašne veľa prespievaných vecí od nich či v dobrom alebo urobené z nich paródie. Ja som našla od Alexa Goota ako s kamarátom spieva pesničku One Thing a náhodou to neznie vôbec zle . :)Tiffany Alvord

18 rokov. Speváčka, skladateľka a momentálne dokonca nahráva svoj prvý album. Reč je o pravej California Girl, Tiffany Alvord. V prvom rade ma zaujala svojím jedinečným a zvláštnym hlasom. Má taký country hlas, i keď ja tento štýl veľmi nemusím, ona ma proste uchvátila.

Megan Nicole

17 ročná speváčka, ale aj skladateľka ma zaujala svojou takmer dokonalou "imitáciou" skladby od Carly Rae Japsen- Call Me Maybe, ale v neposlednom rade svojím úžasným hlasom. Veď sa presvedčte sami.



A ako som už spomínala toho Justina Biebera , že aj on tak začínal tak prosím pripomeňme si jeho začiatky .


Prednedávnom sa objavila aj slovenka ,ktorá nahrala takýto cover s pesničkou od Rihanny - Diamonds .Má len 15 rokov, no neskutočný talent. Mladá rodáčka z Turca so svojím pokladom v hrdle prespievala najnovší hit od Rihanny a mnoho poslucháčov sa nechalo počuť, že je dokonca lepší ako samotný originál od barbadoskej pop-divy!
Hovorí si Laris Diam. Hodím vám sem jej cover a sami posúdte ,či má talent a je lepšia ako pop-diva Rihanna .

Takže dúfam , že aspoň jeden "neznámi" spevák sa vám pačil. :) Títo ľudia majú fakt velký talent .
A prepáčte mi ,keď náhodou budú videa poprehadzované,ale nejak to blbne ... :/

Komentáre