Little Things

Na youtube sa šíri rychlosťou svetla nová vecička od ONE DIRECTION-LITTLE THINGS .Musím napísať ,že je nádherná,pomalá a v preklade ešte krajšia :) Tu vám dám pesničku zatiaľ k nej nieje oficiálny klip ten má byť 2 .novembra.
Ako bonus pridám preklad :
Zayn:
Tvoje dlaň pasuje do mé,
jako by byla dělaná jen pro mě
Ale uchovej si na paměti,
že takhle to mělo být
Spojuji tečky
s pihami na tvých tvářích
A to všechno mi dává smysl

Liam:
Vím, že jsi nikdy neměla ráda
vrásky kolem tvých očích,
když se směješ.
Nikdy jsi neměla ráda
svoje břicho nebo svoje stehna,
ďolíčky v tvých zádech
na konci páteře
Ale já je nekonečně miluji

Refrén (Zayn):
Nenechám tyto maličkosti
vyklouznout z pusy,
ale pokud to tak udělám
jsi to ty,
oh jsi to ty,
patří k tobě.
Jsem do tebe zamilovaný
i do těch všech maličkostí

Louis
Nemůžeš jít do postele
bez šálku čaje
A možná to je ten důvod
proč mluvíš ze spaní
A všechny tyto konverzace
jsou tajemstvím, které udržím
I když mi nedávají smysl

Harry:
Vím, že si nikdy neměla ráda zvuk svého hlasu na kazetě
Nikdy nechceš vědět kolik vážíš,
a neustále se snažíš vmáčknout do tvých kalhot
Ale pro mně jsi dokonalá

Refrén (Harry):
Nenechám tyto maličkosti
vyklouznout z pusy,
ale pokud to je pravda
jsi to ty,
oh jsi to ty,
patří k tobě.
Jsem do tebe zamilovaný
i do těch všech maličkostí

Niall:
Nikdy se nebudeš mít ráda
z poloviny tak jako já miluji tebe
Nikdy se sebou nebudeš zacházet správně,zlato
Ale chci aby jsi tak zacházela
Pokud ti dám vědět
jsem tu pro tebe
Možná budeš mít sebe ráda tak jako já mám rád tebe Oh..

Refrén (Harry):
Nenechám tyto maličkosti
vyklouznout z pusy,
Protože jsi to ty
jsi to ty,
oh jsi to ty,
patří k tobě.
Jsem do tebe zamilovaný
i do těch všech maličkostí

Refrén (Všichni):
Nenechám tyto maličkosti
vyklouznout z pusy,
ale pokud to je pravda
jsi to ty,
oh jsi to ty,
patří k tobě.
Jsem do tebe zamilovanýa do všech tvých maličkostí.

Komentáre